Opinia użytkownika: Klient_uyoTT
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Jestem częstym klientem sklepu "Żabka", ponieważ jest to szeroko dostępna sieć. Asortyment jest szeroki, a obsługa szybka, ale standardy obsługi klienta wymagają poprawek. Kilka tygodni temu chciałam kupić pączka i skasować go w kasie samoobsługowej, niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego produktu. Pani kasjerka przy innych klientach bardzo opryskliwym tonem powiedziała, że jest to produkt spoza oferty "Żabki" dlatego nie ma go w kasie samoobsługowej i można kupić go tylko przy kasie. Dodatkowo powiedziała, że "obserwowała mnie czekając kiedy zapytam". Uważam, że zachowanie było bardzo nieprofesjonalne, ponieważ kilka minut patrzyła jak szukam produktu, a potem odezwała się do mnie w sposób bardzo niemiły, czułam jakby na mnie krzyczała. Dodatkowo nigdzie nie było informacji, że tego produktu nie można skasować w kasie samoobsługowej. Po tej sytuacji pozostał we mnie duży niesmak do tego miejsca, ponieważ w żadnej sytuacji klient nie powinien być tak potraktowany.