Sklep żabki w okropnym stanie. Bułki wymieszane poobijane. Brud na sklepie. Brak cenówek. Ekspedientka nie uprzejma. Z premedytacją dostałam spaloną bułkę w hot dogu. Nie zostałam zapytana o aplikacje ani nie zostało mi zaproponowane nic z koszyczka.
Odwiedziłam w ostatnim czasie placówkę banku Velo. Wygląd placówki skromny ale przejrzysty. Byłam w godzinach porannych więc nie zdziwiła mnie kolejka jednak na początku zastałam dwóch pracowników mimo że kolejne dwie osoby chodziły sobie po placówce. Podczas czekania wydarzyła się dość ostra wymiana zdań. Pracownicy błyskawicznie zareagowali. Za to ogromny plus ponieważ teraz bardzo mała ilość osób tak by się zachowała. Co do mojej obsługi nie mam zarzutów wszytsko było przyjemne, szybkie i dokładne.
Sklepy Biedronki posiadają szeroki asortymentem jednak panuje tam ogromny nieład: palety na środku działów, które uniemożliwiają swobodne przejście klientom, brud w owocach, nieprofesjonalna obsługa. Brak otwarcia większej ilości kas, gdy kolejka jest dosyć długa.
Żabka to sieć sklepów przystępnych dla klientów. W każdym momencie tygodnia nie ważne czy świeta czy weekndy zawsze jest otwarta co bardzo ułatwia klientom dostęp do produktów jednakże nie wszystkie sklepy żabki dbają o zapotrzebowanie asortymentu.
Żabka to sieć sklepów przystępnych dla klientów. W każdym momencie tygodnia nie ważne czy świeta czy weekndy zawsze jest otwarta co bardzo ułatwia klientom dostęp do produktów jednakże nie wszystkie sklepy żabki dbają o zapotrzebowanie asortymentu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.