Kupiłam okulary w promocji, ale obsługa była na tak wysokim poziomie jakbym kupowała produkty za wysoką kwotę.
Kompetentna, szybka , miła i uprzejma obsługa.
Byłam klientem Wittchen Travel chcąc obejrzeć torebkę w promocji znalezioną w sklepie internetowym. Pracownik "zmusił" mnie do czekania i oglądania bałaganu w postaci różnego typu torebek z magazynu. Pracownik nie był w stanie znaleźć wybranego przeze mnie produktu, ale nie starał się być pomocny. Powiedział, że nie jest w stanie znaleźć torebki i nic na to nie poradzi. Nie okazywałam ani zniecierpliwienia, ani niezadowolenia, a mimo tego nie chciałabym wrócić do tego sklepu.
Miałam do wymiany kolczyki, które dostałam na prezent, ale okazały się nieodpowiednie dla mnie. Obsługa bez najmniejszego problemu doradziła mi wybór kolczyków na zamianę, formalności były bezproblemowe, szybkie wypełnienie formularza i bardzo pozytywne nastawienie do mnie. Czasami w takich sytuacjach klienta firmy traktują jak nieproszonego gościa, ale tutaj było całkowicie odwrotnie.
Brak odpowiedniej ilości dostępnych pracowników w piątek popołudniu czyli w dzień kiedy zazwyczaj jest więcej klientów. Lekki nieporządek wynikający ze zbyt dużej ilości asortymentu na wyprzedaży wymieszanego z odzieżą z nowej kolekcji. Trzeba się przeciskać między wieszakami.
Obsługa przy płatności bez zastrzeżeń.
Profesjonalna, kulturalna obsługa klienta. Mimo tego, że pracownik salonu jubilerskiego był sam w czasie mojej wizyty, zajął się wszystkimi klientami, którzy weszli do salonu . Pomoc polegała na udzieleniu informacji, doradzeniu w wyborze, pomocy podczas przymierzania. Kulturalnie przekazana informacja do osoby, która lekko niecierpliwiła się w oczekiwaniu na swoją kolej.
Polecam takiego pracownika.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.