Opinie użytkownika (2)

Problem z bankomatem...
Problem z bankomatem w placówce banku podczas wpłaty pieniędzy. Bankomat pobrał pieniądze nie wydając żadnego potwierdzenia, a pieniądze nie zostały wpłacone na konto ani zwrócone przez bankomat. Pracownik placówki poradził by zadzwonić na infolinię, przez którą można rzekomo dokonać reklamacji lub online. Infolinia poinformowała jedynie o możliwości dokonania reklamacji w placówce lub online (ale nie w aplikacji). Po kolejnym przyjściu do placówki banku kompetentny pracownik udzielił prawidłowej pomocy w rozwiązaniu sprawy i pomógł złożyć reklamację ostatecznie przez aplikację. Zepsuty bankomat, brak rzetelnych informacji ze strony pracownika placówki, infolinii, w ostateczności pozytywne rozwiązanie sprawy.

Klient_plDuz

20.12.2022

Pekao SA

Placówka

Olsztyn, 1 Maja 10

Nie zgadzam się (0)
Przywitanie. Zwrot paczki...
Przywitanie. Zwrot paczki i wpłata gotówki, przebiegła bardzo sprawnie. Obsługa szybko, miło i rzetelnie poinstruowała jak wykonać proces wpłaty gotówki. Pożegnanie i zaproszenie ponownie. Sklep zaopatrzony dobrze, lekko brudna podłoga ze względu panującej na zewnątrz warunki pogodowe.

Klient_plDuz

20.12.2022

Żabka

Placówka

Olsztyn, Barcza 54 58

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi