07.04.2022, godzina po 13.00. OBI Toruń, ul. Szosa Lubicka 130, 87-100 Toruń.
Wizyta w celu zakupu farby do malowania domku dla dzieci. Domek stoi w ogrodzie.
Podłogi czyste, dostępne przy wejściu małe koszyki. Oznakowanie wiszące pomocne, czytelne, odpowiednia wielkość liter, brak jakichkolwiek reklam/informacji utrudniających odnalezienie działu.
Pracownik obsługujący dział z farbami został odnaleziony na kolejnej alejce układający towar na półce. Zapytany o farby do malowania domku dla dzieci w ogrodzie poprowadził mnie na alejkę z tymi farbami. Od razu wskazał na planszę z dostępnymi kolorami. Poinformował o pojemności fab i zapytał jakiej wielkości jest domek. Człowiek cierpliwy, opanowany, nie wyśmiewający klienta. Pokazałam Panu krokami jak duży jest ów domek, gdyż nie potrafiłam podać wielkości. Pan obliczył m2 i podpowiedział, że należy zakupić 2 puszki. Uniform pracownika: spodnie i buty czyste, dłonie zadbane, włosy ścięte, krótkie, czyste. Zarost zadbany. Zapytał czy potrzebne są również pędzle. Zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc.
Na 4 kasy dwie otwarte. Kolejka po 2 osoby na kasę. Obsługa na kasie sprawna, szybka. padły pytania o: paragon czy faktura, kartą czy gotówką.
Z całą pewnością mogę polecić sklep innym. Obsługa na dziale: człowiek na odpowiednim miejscu i tak było w tym przypadku. Pomimo braku mojej wiedzy, pracownik zadał odpowiednie pytania i sam obliczył jaką wielkość ma domek, ile farby potrzebuję i zapytał czy potrzebuję innych rzeczy. Profesjonalne podejście. Nie czułam się zakłopotana, że nie znam wymiarów. Pracownik nie dał odczuć bym czuła się gorzej z tego powodu. Pomógł. Przyjemna była niewerbalna postawa pracownika, która miała wpływ na moje samopoczucie: wyprostowane plecy, barki proste, nieskulone, ramiona zwisające wzdłuż ciała luźne, dłonie niezaciśnięte, swobodne, lekki rozkrok trzymający dobrze postawę pionu, twarz zwrócona do rozmówcy, oczy nawiązujące kontakt. Bez uśmiechu, bo w tym przypadku to było niewskazane. Twarz pogodna. Cała postawa ciała, zadawane pytania, wiedza budziły duże zaufanie.
Nie mam żadnych uwag do obsługi.
Data: 08.03.2022, godzina po 13.00. PKO BP, oddział 10 w Toruniu, ulica Wyszyńskiego 6, 87-100 Toruń. Wizyta w celu wypłacenia pieniędzy oraz uzyskaniu informacji co do możliwości oszczędzania mniejszych ok 200-500 zł/m-c, systematycznych kwot. Otwarte 3 z 6 stanowisk. Czysto. Jedynie kanapy dla klientów (siedziska) wymagają odświeżenia. Kolejka bez biletów. Czas oczekiwania jako 3 osoba w kolejce to 20 minut. Obsługa na stanowisku przyjmującym: biała wyprasowana bluzka, marynarka i spódnica z jednego kompletu, czarne, niewyblakłe kolory. Drobiazgi: zegarek, kolczyki pasujące do stroju, paznokcie zadbane, kolor naturalny, dłonie zadbane. Włosy: upięte w kok, zadbane. Twarz: makijaż dzienny, niewulgarny, kolory stonowane. Pracownik w wieku dojrzałym. Biurko: monitor, klawiatura, drukarka, 2 długopisy. Po prawej stronie pracownika, za monitorem (widoczne tylko po nachyleniu się w stronę pracownika) kubek, plik kartek, klucze, komórka. Miedzy klientem a pracownikiem wisząca pleksa, istniała możliwość podawania dokumentów. Pracownik nie miał maseczki. Pracownik wskazał krzesło i poprosił o zajęcie miejsca. Na siedząco przedstawił się. Zapytał w czym może pomóc. Poinformowałam, że chcę wypłacić pieniądze i otrzymać informacje co do sposobów oszczędzania małych kwot. Pracownik poinformował, że wypłata z kasy zostały ograniczone do kwoty 5000,00zł, ale bankomaty nie mają ograniczeń, ewentualnie należy zwiększyć limit wypłat z bankomatu. Długi czas oczekiwania na wprowadzenie zleceń. Kilkukrotnie otrzymałam informację i przeprosiny, że jest to wina systemu. Pracownik panował nad sytuacją, nie zauważyłam oznak zakłopotania, złości, z powodu długiego czasu pracy systemu. Po wydrukowaniu dokumentów do podpisu, zostałam poinformowana o tym, by podpis był zgodny ze wzorem złożonego podpisu. Podpis został sprawdzony. poprosiłam o wypłatę w banknotach 500zł. Wypłata pieniędzy została wykonana w banknotach 100zł, większych nominałów nie było na stanie banku. Informacja o oszczędzaniu. Informacja od pracownika była bardzo krótka. Nie ma możliwości oszczędzania comiesięcznych małych kwota (100-500) bez udziału w fundusze inwestycyjne. Po zadaniu dwóch pytań o czas takich inwestycji i czy są można ustawić zlecenie stałe, nie otrzymałam żadnej ulotki, informacji o tych możliwościach oszczędzania. Ogólna ocena obsługi pracownika PKO BP oddz. 10 w Toruniu: dobra. Nie otrzymałam informacji o oszczędzaniu powiązanym z funduszami inwestycyjnymi. Pomimo 2 pytań nie zachęciłam pracownika do omówienia mi tematu, co mi się nie podobało, bo informacje musiałam uzyskać sama z różnych stron internetowych. Cenna i bardzo przydatna była podpowiedź o wypłacie gotówki w bankomacie (limit tylko określony w ustawieniach konta, który szybko można zmienić). Należy poprawić sprawność, szybkość działania systemu, wówczas czas oczekiwania w kolejce oraz przy stanowisku uległby zmniejszeniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.