Jestem klientem sklepu Dino w Śmiglu przy ul. Leszczynowej od jakiegoś czasu. Na 'plus' mogę zaliczyć duży wybór asortymentu oraz produkty, które dobrze odpowiadają moim zapotrzebowaniom. Niestety, spory minus stanowi czas oczekiwania przy kasie bardzo często trzeba czekać nawet do 5, 6 minut, również uprzejmym poproszeniu kasjerka przychodzi dopiero po około dwóch minutach. W jednym tygodniu zdarzyła się nieprzyjemna sytuacja. Pracownica poprosiła mnie o okazanie dowodu, co jest zgodne z procedurą, jednak po pokazaniu dokumentu w aplikacji mObywatel wzięła mój telefon do ręki, tłumacząc, że „chciała zobaczyć z bliska”. Następnego dnia inna pracownica zrobiła to samo. Uważam, że takie zachowanie jest niedopuszczalne i bardzo niekomfortowe dla klienta.
W zeszłym tygodniu byłem na stacji Orlen w Śmiglu przy ul. Leszczyńskiej i od razu zwróciło moją uwagę to , że dystrybutor pokazuje nie tylko kwotę do zapłaty i liczbę zatankowanych litrów, ale też numer stanowiska, gdzie w żadnym orlenie w okolicy nie ma takiej informacji, przez co ta placówka jest bardzo na 'plus'. Personel był bardzo uprzejmy, zarówno w toalecie, jak i w sklepie panowała czystość. Przy kasie Pani zapytała o numer stanowiska i aplikację, a od razu zaproponowała kupon na tankowanie oraz posiłek. Zdecydowałem się na hot doga był smaczny, a sos bardzo dobty. Cała wizyta była przyjemna i przebiegła bardzo sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.