Sklep zadbany, dobrze zatowarowany. Duży wybór warzyw i owoców, wszystko świeże. Pracownik pokierowal mnie gdzie znajdę produkt który szukałam. Gdy potrzebowałam pomocy przy kasie samoobsługowej pracownik od razu do mnie podszedł.
Sklep czysty, półki w miarę możliwości przy dużym ruchu dobrze zatowarowane. Pracownicy nie odpowiadają 'dzień dobry'. Obsługa nie zawiązała praktycznie żadnego kontaktu ze mna, podczas obsługiwania mnie sprzedawczyni rozmawiała i zartowala z innym pracownikiem.
Wygląda sklepu i zatowarowanie zadowalajace. Na sklepie rozstawione palety z towarem przez które ciężko było przejść z wózkiem sklepowym. Stojąc w kolejce do kasy było czuć pot sprzedającego, podczas gdy mnie obsługiwał to nie dało się wytrzymac. Nie zostałam również zapytana o aktualna promocje z naklejkami nie zostały mi wydane.
Dzisiaj byłam klientem sklepu Żabka w Wejherowie i byłam bardzo mile obsluzona. Sprzedawczyni mnie powitała, zapytała w czym może pomóc jak szukałam produktu na półce. Była ubrana w firmowy strój. Sklep również dobrze wyglądał, czysty, produkty na półkach równo ułożone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.