Opinie użytkownika (2)

W McDonald's bywam...
W McDonald's bywam co jakiś czas I zdaje sobie sprawę z tego, że jakość jedzenia i obsługi nie jest stała, a zależy od pracowników pracujących w danym dniu. Podczas mojej ostatniej wizyty podczas składania zamówienia nie zostałam poinformowana, że dany produkt, który chciałam zamówić jest tymczasowo wycofany, tylko spotkałam się z odpowiedzią, że produktu "Nie ma". Był to już któryś raz kiedy jechałam specjalnie po ten produkt bo odpowiedź nie ma sugerowała, że nie ma co w chwili obecnej, a nie, że został wycofany. Pani przyjmująca zamówienie nie przywitała się, mówiła absolutne minimum, a na końcu moje zamówienie zostało pomylone. Plusem był fakt, że nie czekałam długo na zamówienie.

Klient_lnhl5

17.10.2024

McDonald's

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niedawno przez przypadek...
Niedawno przez przypadek zamówiłam dostawę z Glovo na nieprawidłowy adres. Pierwszy raz miałam okazję skorzystać z obsługi klienta w tym serwisie. Opcja "pomoc" jest dobrze uwydatniona - nie musiałam jej szukać po ustawieniach. Była zaznaczona innym kolorem zaraz przy danym zamówieniu. Kontakt z obsługą klienta odbywa się w formie chatu z asystentem. Zostałam połączona z Kamilem, który sprawnie mi odpisywał I rozwiązał problem. Całość trwała może cztery minuty. Na końcu zostałam zapytana czy jeszcze w czymś potrzebuje pomocy. Obsługa była szybka i bezproblemowa.

Klient_lnhl5

17.10.2024

Glovo

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi