Glovo

(4.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (34 z 44)

Zatrudniają ludzi, którzy...
Zatrudniają ludzi, którzy nie są w stanie spakować w zamówieniu wskazanych produktów- więc albo mylą albo płaci się za coś czego fizycznie się nie dostaje. Kurierzy nie mówią nawet słowa po polsku, a potem wszyscy zdziwieni, że zamówienia się nie zgadzają. Tym razem się przelało.. zapłaciłam za rzeczy, których nawet nie otrzymałam, inne zostały pomylone, co udokumentowałam od razu zdjęciami pomylonych rzeczy i paragonu…w centrum pomocy otrzymałam odpowiedz, że często zgłaszam nieścisłości w zamówieniach.. może wystarczyłoby zadbać o jakikolwiek poziom ludzi, którzy tam pracują i pomyłek byłoby mniej. Omijać szerokim łukiem!!! W Bolt Food czy Uber Eats nigdy nie było takiego problemu. Żenada! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_M8GJR

24.08.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem jedzenie z...
Zamówiłem jedzenie z restauracji w centrum i aplikacja pokazywała wydłużony czas dostawy. Napisałem na czat i dostałem od razu informacje, że kierowca miał problem na drodze. Ostatecznie jedzenie było tylko 10 minut później.

MarkNo

17.08.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niedawno przez przypadek...
Niedawno przez przypadek zamówiłam dostawę z Glovo na nieprawidłowy adres. Pierwszy raz miałam okazję skorzystać z obsługi klienta w tym serwisie. Opcja "pomoc" jest dobrze uwydatniona - nie musiałam jej szukać po ustawieniach. Była zaznaczona innym kolorem zaraz przy danym zamówieniu. Kontakt z obsługą klienta odbywa się w formie chatu z asystentem. Zostałam połączona z Kamilem, który sprawnie mi odpisywał I rozwiązał problem. Całość trwała może cztery minuty. Na końcu zostałam zapytana czy jeszcze w czymś potrzebuje pomocy. Obsługa była szybka i bezproblemowa.

Klient_lnhl5

17.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miałam niedawno okazję...
Miałam niedawno okazję skorzystać z pomocy obsługi klienta w firmie Glovo. Zamówiłam dostawę na nieprawidłowy adres i korzystając z opcji "Pomoc" bez problemu skontaktowałam się z Kamilem, który w ciągu trzech minut rozwiązał mój problem. Na koniec zapytał czy jeszcze w jakiś sposób może mi pomóc i poprosił mnie o ocenianie jego pracy w serwisie Glovo. Obsługa była profesjonalna i szybka. Wydawała się nieco automatyczna jakby pisano do mnie gotowymi formułlami jednak nie wpłynęło to negatywnie na mój odbiór obsługi.

Klient_lnhl5

17.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czekałam prawie 4...
Czekałam prawie 4 godziny na moje zamówienie i pomimo wielu zapewnień różnych osób na czacie Glovo w końcu zrezygnowałam i sama pojechałam do Biedronki.W między czasie złożyłam zamówienie z tej samej Biedronki i po 10 minutach kurier już był. Duże zamówienie niestety czekało dalej na jakiegoś silnego Pana. Widocznie tam takich nie ma. Biedronka nie mogła mi wydać mojego zamówienia . Nigdy więcej tych legatów.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wygodna platforma, prosta...
Wygodna platforma, prosta w użyciu. Dużo miejsc do wyboru. Atrakcyjne opcje zakupu z apteki oraz zamówienia kuriera, który odbierze zamówienie samodzielnie z wyznaczonego miejsca i odwiezie gdzie trzeba. Minusem są dość wysokie opłaty serwisowe, zwiększane o pracę kurierów w nieprzyjaznych warunkach pogodowych. W przypadku ok. 1/3 zamówień czas oczekiwania był dłuższy niż zaplanowany od kilku do kilkudziesięciu minut.

Klient_jveP9

06.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo łatwy i...
Bardzo łatwy i intuicyjny sposób zamawiania jedzenia, można wykorzystać kod rabatowy, można zapłacić kilkoma różnymi formami płatności i ustalić dostawę na konkretną godzinę. Super!

Poziomk@

28.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Glovo to aplikacja...
Glovo to aplikacja umożliwiająca zamawianie jedzenia, napojów i innych produktów, które są dostarczane bezpośrednio do klientów. Wiele osób uważa, że Glovo jest wygodne i łatwe w użyciu, a proces zamawiania jest szybki i prosty. Aplikacja oferuje szeroką gamę restauracji i sklepów, co pozwala klientom na wybór produktów zgodnie z ich preferencjami. Obsługa klienta jest zazwyczaj przyjazna i pomocna, a dostawa jest szybka i niezawodna. Glovo posiada również funkcję śledzenia przesyłki, co umożliwia klientom śledzenie swojego zamówienia na bieżąco. Niektórzy klienci skarżą się jednak na wysokie ceny i dodatkowe opłaty związane z usługami Glovo. Ponadto, niektóre zamówienia mogą być opóźnione lub nie zostać dostarczone w ogóle, co może być frustrujące dla klientów. Ogólnie rzecz biorąc, Glovo jest dobrym wyborem dla osób poszukujących wygodnego i łatwego sposobu na zamawianie jedzenia i innych produktów. Jednak, przed zdecydowaniem się na korzystanie z jego usług, warto upewnić się, że ceny i opłaty są zgodne z naszym budżetem.

Dziurga

10.02.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Glovo jest trochę...
Glovo jest trochę już działającą firmą w Polsce ale uważam że słabo są rozwinięci. Zamawiając produkty z tej platform nie jest wszystko czytelne i jasne. Zamawiając dopiero w ostatnim kroku gdzie miałam już płacić na aplikacji wyświetliło się że nie mogę tego zamówić , zamówienia i podjęcie decyzji jest trochę czasochłonne, więc mogła być informacja od razu a nie na końcowym etapie.

oliwi030

22.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienia bardzo szybko...
Zamówienia bardzo szybko realizowane, jedzenie zawsze ciepłe oraz uprzejmi, sympatyczni kurierzy.

Niezweryfikowany Klient_0bxb

19.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Okropna leniwa i...
Okropna leniwa i niedouczona obsługa klienta. Nie chce się im pomóc a od tego są jeśli występuje problem ze składaniem zamówienia. Kręcą, że dzwonili do restauracji i nikt nie odbiera a ja po pierwszym sygnale się dodzwoniłem. Wybrałem opcję płatności gotówką i dostałem voucher na 15 złotych lecz dostawca kazał mi płacić bez rabatu bo Glovo nie poinformowalo o rabacie. Błędy ortograficzne w pisowni robią. Gościu z obsługi klienta pisał żebym sam się kontaktował z restauracją. To jakiś absurd. W porównaniu z pyszne.pl to jest o niebo lepsza i pracowita obsługa klienta. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Piotr_1169

13.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystam od dawna!
Korzystam od dawna!

Niezweryfikowany Klient_ZEXT

26.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja pierwsza przygoda...
Moja pierwsza przygoda przypadła na okres przedświąteczny kiedy Glovo szumnie reklamowało swoją współpracę z Biedronką. Zaświeciły mi się od razu oczka, ponieważ delikatnie mówiąc jestem uzależniona od guacamole dostępne wyłącznie w sieci z bożą krówką. Wybrałam również kilka pozostałych, interesujących mnie w Biedronce produktów i zamówiłam Glovo. Czekałam 5 godzin, wisząc ostatnie 2 na czacie z obsługą klienta. Zniechęciłam się na 2 tygodnie, ale słyszałam od znajomych, że jednak ich zakupy dotarły całkiem szybko. Wypróbowałam więc zamówienie opcji „cokolwiek” gdy świętowaliśmy urodziny mojego męża i zamówiłam 2 butelki wina, dostawa była bardzo szybka, niemal w 20 minut, Pan Kurier niezwykle uprzejmy, a rozliczenie wpływające na maila zawierało wszystkie szczegóły usługi. Zachęcona udaną transakcją zamówiłam jedzenie z KFC, niestety przyjechało zimne i z dużym opóźnieniem. Oceniam Glovo na 3,5 – nie ma tragedii, trochę przypomina to rosyjską ruletkę, nigdy nie wiadomo na co się trafi, czy kierowca nie zabłądzi czy nie będzie kolejki… Kierowcy naprawdę się starają, dlatego widzę potencjał w tej aplikacji.

Klient_SkM7

21.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Plus za duże...
Plus za duże możliwości dowozu np z marketów, sklepu papierniczego, jednak jeśli chodzi o dowóz jedzenia, to często przyjeżdża chłodne, bo kurierzy nie znają topografii miasta i gubią się z lojalizacją.

Magdalena_3575

05.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówienia złożone przez...
Zamówienia złożone przez aplikacją Glovo są szybko realizowane. Aplikacja jest przejrzysta i łatwa w obsłudze.

coc_5159

22.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo często korzystam...
Bardzo często korzystam z usług Glovo i jestem zadowolona z działania samej aplikacji jak i formy dostawy. Jeżeli chodzi o samą aplikację, to jest ona bardzo prosta w obsłudze, przejrzysta i zawiera funkcję, których nie zjadziemy w innych, konkurencyjnych firmach. Konkretnie mam na myśli opcję cokolwiek, czyli jeżeli potrzebujemy jakiś niestandardowych zamówień możemy liczyć na ich realizację. Wielkim plusem jest także punktualność kuriera dostarczającego przesyłki. Do tej pory nie zdarzyło mi się natrafić na nieprzyjemną czy niepunktualną osobę.

Monstera

20.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przydatna aplikacja...
Bardzo przydatna aplikacja ! Bardzo duży wybór naprawdę dobrych restauracji ! Można stąd zamówić jedzenie w różnych smakach ! Szybka i sprawne zamówienia !

Niezweryfikowany Klient_pRaW

14.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mimo, że dzwoniłem...
Mimo, że dzwoniłem będąc w stanie wskazującym Pani była bardzo miła i uprzejma. Z moich żartów o pustym brzuszku śmiała się i obiecała, że pizza zaraz przyjdzie i żebym nie umierał z głodu. Pizza była po chwili !!

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Strona przejrzysta, łatwa...
Strona przejrzysta, łatwa w obsłudze.

AgaB

10.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Strona łatwa w...
Strona łatwa w obsłudze, duży wybór lokali.

AgaB

16.10.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Glovo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Glovo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zatrudniają ludzi, którzy...
Zatrudniają ludzi, którzy nie są w stanie spakować w zamówieniu wskazanych produktów- więc albo mylą albo płaci się za coś czego fizycznie się nie dostaje. Kurierzy nie mówią nawet słowa po polsku, a potem wszyscy zdziwieni, że zamówienia się nie zgadzają. Tym razem się przelało.. zapłaciłam za rzeczy, których nawet nie otrzymałam, inne zostały pomylone, co udokumentowałam od razu zdjęciami pomylonych rzeczy i paragonu…w centrum pomocy otrzymałam odpowiedz, że często zgłaszam nieścisłości w zamówieniach.. może wystarczyłoby zadbać o jakikolwiek poziom ludzi, którzy tam pracują i pomyłek byłoby mniej. Omijać szerokim łukiem!!! W Bolt Food czy Uber Eats nigdy nie było takiego problemu. Żenada! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)