Santander Consumer Bank spełnia minimalne oczekiwania w obsłudze klienta. Podczas obsługi często wprowadzą nie prawdziwe informacje o kredycie gotówkowym, nie jednokrotnie zasłaniają się brakiem zgody z systemu lub brakiem informacji. Klienta zmusza się do regularnych miesięcznych wizyt w oddziałach Santander Consumer Bank sugerując zmianę pracy. Nie dbając o ochronę środowiska wysyłają sporo reklam i mało istotnych informacji . Ten bank nie jest wart polecenia.
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Bank Credit Agricole...
Bank Credit Agricole mogę polecić za miłą i fachową obsługę , jak i również za fachową znajomość prawa, a Iwonę mogę polecić jako wspaniałego doradcę .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.