Nie specjalnie polecam ten sklep. Wybrałam się do niego z siostrą, żeby kupić kilka par kolczyków. W salonie przebywało kilku klientów, jednak nie poczułam zainteresowania ekspedientek naszymi osobami. Chyba nawet dzień dobry nie powiedziały, ani nie nawiązały kontaktu wzrokowego. Być może sugerowały się naszym wyglądem (oby dwie pomimo, że jesteśmy po 30' wyglądamy jak nastolatki). Przeszłyśmy cały salon w poszukiwaniu srebrnych kolczyków, niestety nie byłyśmy w stanie ich zobaczyć ponieważ ekspedientka zasłoniła je obsługując inną klientkę. Wyszłyśmy nie nawiązując nawet rozmowy z obsługą sklepu, a kolczyki kupiłyśmy u konkurencji. Jedyny plus jest taki, że salon był czysty i estetyczny.
Z całego serca polecam tę restaurację! Przepyszne jedzenie oraz znakomita obsługa. Gdy wchodziłam do lokalu z moja siostrą nie było zbyt dużo ludzi, ale zaledwie w ciągu godziny prawie cała restauracja była pełna, mimo tego, że było to zaraz po świętach Bożonarodzeniowych. Początkowo był jeden kelner na całą salę, później dołączył do niego kolejny. Pomimo wielu pracy, kelner był bardzo miły, każdemu poświęcał dużo czasu, przy wstępie sprawdzał również czy klienci są zaszczepieni. Lokal miał bardzo ładny wystrój, stoliki były estetycznie nakryte, było czysto. Z pewnością jeszcze tam wrócę, ze względu na pyszne jedzenie i super obsługę!
W dniu 04.12.2021 odwiedziłam sklep Sinasay w celu odebrania przesyłki. Zamówienie bez problemu zostało zrealizowane, Pani przy kasie sprawnie mnie obsłużyła z uśmiechem na ustach. Ogólne wrażenie odniosłam bardzo dobre. Salon jest czysty, ubrania poukładane. Brakowało mi jednak kontaktu z obsługą sklepu "na sali". Nikt nie wita klientów, nie było też osoby liczącej osoby wchodzące do sklepu. Obsługa posiadała maseczki i był płyn odkażający.
W dniu 05.01.2022 odwiedziłam placówkę Santander Bank Polska w celu zdjęcia blokady z aplikacji mobilnej. Lokal był bardzo ładny, czysty, znajdowało się w nim paru klientów. Zostałam fachowo obsłużona przez jednego z dwóch doradców klienta. Od razu po wejściu do placówki został nawiązany kontakt wzrokowy, nie musiałam również czekać na obsługę. Pan zadawał dużo pytań, aby jak najlepiej określić problem, z którym przyszłam. W czasie oczekiwania na realizację usługi zaproponowano mi miejsce przy stoliku oraz kawę. Gdy "mój" problem został rozwiązany, Pan zapytał czy jeszcze w czymś może pomóc. Wszystko odbyło się w pełnym reżimie sanitarnym (maseczki, zachowany dystans oraz znajdowały się dozowniki z płynem antybakteryjnym). Z pewnością w razie problemów wrócę do tej placówki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.