Opinia użytkownika: Klient_hgvb
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W dniu 05.01.2022 odwiedziłam placówkę Santander Bank Polska w celu zdjęcia blokady z aplikacji mobilnej. Lokal był bardzo ładny, czysty, znajdowało się w nim paru klientów. Zostałam fachowo obsłużona przez jednego z dwóch doradców klienta. Od razu po wejściu do placówki został nawiązany kontakt wzrokowy, nie musiałam również czekać na obsługę. Pan zadawał dużo pytań, aby jak najlepiej określić problem, z którym przyszłam. W czasie oczekiwania na realizację usługi zaproponowano mi miejsce przy stoliku oraz kawę. Gdy "mój" problem został rozwiązany, Pan zapytał czy jeszcze w czymś może pomóc. Wszystko odbyło się w pełnym reżimie sanitarnym (maseczki, zachowany dystans oraz znajdowały się dozowniki z płynem antybakteryjnym). Z pewnością w razie problemów wrócę do tej placówki.