Doskonałe zaopatrzenie. Szcególnie dział środków ochrony roślin. Kierowniczka tego działu to chodząca encyklopedia. Nie ma pytania bez rzeczowej i absolutnie wyczerpującej odpowiedzi. Do tego miła i cierpliwa nawet do wymagających klientów. Wracam tam z przyjemnością.
W małym miasteczku na północy Polski jest Centrum Kultury, które robi najlepsze imprezy otwarte. Na Dni Sianowa zapraszani są najlepsi wykonawcy, a widownię stanowią oprócz miejscowych, mieszkańcy "wielkiego" Koszalina, Słupska i wielu ościennych miast. Koncerty są darmowe. Widać mocną ekipę organizatorów z CK w Sianowie.
Godna zaufania i rzetelna firma elektryczna. Wiedza, kompetencje i doświadczenie. Profesjonalne podejście właściciela. Usługi nie tanie, ale na wysokim poziomie.
Miałem okazję kupować mieszkanie przez pośrednika Firmy Royal, Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Pierwszy pośrednik nieruchomości o którym mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jest naprawdę świetny w swoim fachu. Poważnie i sumiennie traktuje obie strony transakcji. Dziękuję Panu.
Piotr J
Wiele razy byłem klientem Srebrnej Mennicy. Nigdy nie zdarzyło się opóźnienie, zawsze służący radą i pomocą. Ostatnio zdarzyło się, że moneta była uszkodzona. . Wymieniono mi bez zbędnych pytań. Dla mnie to są debeściaki!
Wykonanie zleconych prac absolytnie bez zastrzeżeń. Uwagi można mieć do bardzo długich terminów wykonania ( ale rozumiem, bo klientów trudno policzyć) i trochę powolnej obsługi wstępnej ( może czas by pomyśleć o zatrudnieniu jeszcze jednej osoby?)
Nie wiem sam, czy można napisać coś pozytywnego o tym miejscu. Kasjerzy niekompetentni, powolni i z grubsza mający wszystko w ... . Towaru jak na lekarstwo. Płyty meblowe są i owszem, ale okleiny na obrzeża już nie ma. Do tego wszystkiego wisienką na torcie jest pan od piły klnący jak przedwojenny dorożkarz.
Miałem nadzieję, że w końcu, po kolejnej zmianie kierownika sklepu i większości pracowników, coś się polepszy. Niestety. A nawet nie wiem, czy nie jest gorzej. Ja rozumiem, dużo klientów, mała obsada itp. Ale młodzieńcy ( nie mówię tu o kobietach) mogliby wysilić się na sztandarowe "dzień dobry". W końcu to handel i jakaś relkama pozytywna by się przydała. Cenówek nadal nie ma. O co chodzi, że w Krakowie jak byłem, nie miałem się do czego przyczepić. Ludzie, czy zarobki inne?
Zmuszony byłem w tym roku ponownie skorzystać z kalendarzy tej firmy i jak w latach ubiegłych... schody...!. Po raz kolejny zmienili siedzibę na jakąś wieś, gdzie nikt, nawet Pani sołtys o nich nie słyszał. Jeden numer telefonu,, którego nikt nie odbiera, bo i po co? Z łezką w oku wspominam firmę Quo Vadis, jej na najwyższym poziomie kalendarze. Demargo poziomem swoich wyrobów sięga najwyżej pięt poprzedniczki, nie dba o kontakt z klientami, o propozycji rabatu nie wspomnę ( a kupuję kalendarze od 16 lat). Na szczęście sporo czasu do końca roku, więc zdążę znaleźć alternatywne źródło. Nie Polecam!
Miałem przyjemność spędzić wraz z małżonką sylwestra w ośrodku Fala 1 w Łazach koło Mielna. Było wszystko SUPERRRR!!!! Pani manager ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)) aktywna i pomocna przez cały czas, Państwo Kelnerzy uwijali się jak w ukropie, żeby cały czas wymieniać talerze, sztućce, szklanki itp. Miła, grzeczna Pani Animatorka, sprawująca opiekę nad dziećmi. Ktoś powie, że to wszystko to standard. Może, ale nie zawsze na takim poziomie. Nie sposób też pominąć DJ i Panów Barmanów. Szacun i dzięki dla wszystkich zaangażowanych w organizację i realizację imprezy. Za rok też tam pojadę.
Po raz trzeci z rzędu byłem z małżonką na zabawie andrzejkowej w Muzie. Atmosfera miła, przedstawienie ( słabiutkie..., ale nie o nie tu chodzi...), później tańce do nocy, jedzenie też ok, zimne napoje podłe. W pewnym momencie, jak to w życiu, człowiekowi zachciało się herbaty, ciepłej. Zawsze był podgrzewacz , człek mógł sobie zrobić, a teraz nie... Pytam więc pani mającej salę na oku, czy ciepłe napoje są dodatkowo płatne, tak żartobliwie zapytałem. I tu zdziwienie, bo ona potwierdza. Trochę to trąci... W przyszłym roku poszukam innego miejsca, a właścicielowi, panu Jarosławowi donoszę, że nie tylko mnie się takie postępowanie nie widzi...
Miałem ostatnio wątpliwą przyjemność być w tym serwisie na akcji serwisowej. Pięć osób przy stanowiskach, dwie obsługują. Dwie panienki chyba dla wystroju i gość z kucykiem , też nie wiadomo po co. Dwóch młodych chłopaków jedynie obsługiwało. Zrobiłem nawet zdjęcie, ale nikt się nawet nie zainteresował. Po odebraniu auta, musiałem się dwa razy zapytać, co było zrobione. Młodzieniec poinformował mnie, że dokładnie to, co w akcji serwisowej. Widząc, że nie odpuszczam, w końcu powiedział, że poduszka powietrzna( no, nic warta błahostka!). Miałem okazję ocenić wysoko ów serwis za pracę Pana z działu części, za to tym razem określę to słowem "beznadzieja". Pan właściciel powinien się przyjrzeć swoim pracownikom, bo ja byłem tam po raz ostatni i moim znajomym też odradzę to miejsce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.