Opinie użytkownika (4)

uprzejmie informuję, że...
uprzejmie informuję, że pod podanym adresem występują niedogodności w dostępie do usług. Technicy weryfikują przyczyny i pracują nad rozwiązaniem powstałej nieprawidłowości. Przewidywana data rozwiązania awarii to: 20:50 31.08.2021 Od listopada 2020. Połączenia z BOK to całkowite lekceważenie klienta, oczekiwania kilkudziesiętominutowe. Włącz usługę oddzwonimy, także jesteś 10, 9, 8 itp. w kolejce.

Klient_gnzx

06.09.2021

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.12.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.
6,09,2021 Od listopada 2020...
6,09,2021 Od listopada 2020 zgłaszam ciągłe usterki z dekoderem i prośbą o wymianę i sprawdzenie wejścia w kl. schodowej. Ciągle słyszę wyłącz z prądu, włącz itp. ,sprawdzimy, u nas jest ok. Jak coś to dzwoń jeszcze raz.... i tak w kółko.......... włączałam itp. kilka razy dziennie. Po kilkakrotnych interwencjach i godzinowych czekaniach na połączenie z BOK. 2,09.2021 przysłano mi: "uprzejmie informuję, że pod podanym adresem występują niedogodności w dostępie do usług. Technicy weryfikują przyczyny i pracują nad rozwiązaniem powstałej nieprawidłowości. Przewidywana data rozwiązania awarii to: 20:50 31.08.2021" Od 11..2020!!!! Zmiana zamówienia na droższą - błyskawicznie, usterki miesiącami. Konieczna uwaga do połączeń na Waszą linię BOK. Włączcie informatora: jesteś 10 w kolejce, 9,8 itd., Jak będę 10-ta to zadzwonię później. Czekam kilka , kilkadziesiąt min. i czasami nic. Szanujcie czas klienta albo usługę zamów telefon - odzwonimy. To nie jest trudna usługa. Nawet do banku jest mi łatwiej zadzwonić, niż do Was.

Klient_gnzx

06.09.2021

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.12.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przekazanie danych abonenckich wraz z opisem zaistniałych nieprawidłowości poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl.
No, tym razem...
No, tym razem to już mam serdecznie dość. Od 18.06. żadnej reakcji ani potwierdzenia otrzymania maila. Vectra kompletnie ignoruje klienta. Jak chodzi o nowe zobowiązania klienta, to "od ręki", lecz wobec klienta- to nie obowiązuje Was nawet Wasz regulamin Przesłałam do Kontakt vectra w dn. 23.06. /razem z załącznikiem/: kopię wysłanego w dn. 18.06. Formularza odstąpienia od umowy do „odstapienia@vectra.pl”. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia do dzisiaj, choć w „Ogólnych Warunkach Umowy” UMO1CV 1.4, przesłanych wraz z nową umową, w p. 6.4 cytuję: ”Dostawca Usług niezwłocznie przesyła Abonentowi na Trwałym Nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego w formie elektronicznej, na wskazany w tym celu adres poczty elektronicznej………” 19 i 21 06.2019 były dniami roboczymi, więc uważam, że powyższe potwierdzenie powinno nadejść, jak w regulaminie, „niezwłocznie”. Wobec powyższego, uważam to za karygodne , a umowę za wygasłą na dzień 18.06.2019. Proszę o natychmiastową reakcję. Czy u Was zawsze obowiązuje zbywanie lub przeciąganie w czasie klienta, w przypadku dla Was niewygodnych rozwiązań? Już 2 lata temu taki przeciągany problem z Wami miałam. Nie będę tym razem zwlekała z zaskarżeniami. Barbara

Klient_gnzx

25.06.2019

Vectra

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (0)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.
Mieszkam w Kielcach...
Mieszkam w Kielcach / nie ma to znaczenia/ .dotyczy obsługi nowej umowy i po podpisaniu umowy, no to już jest samo dno. Umowy nie zawierają wykazu płatności dla danego klienta. Mają zbyt wiele opcji, mylą. Po podpisaniu nie dowiesz się jaka będzie płatność aż do zakończenia okresu 14 dni na odstąpienie od umowy. Ciągłe zbywanie , niby trzeba analizy?, Proponują coś, co nie było zanalizowane przed zaproponowaniem pakietu? Całkowita ignorancja i bezczelność wobec klienta. Chcę złożyć zażalenie ale nie mam do kogo. Wątpię, czy z Biura Obsługi dojdzie to do ich dyrekcji. Wbrew ich zapewnieniom regulamin, dostarczony z umową jest niejasny dla klienta. Slogany dbamy o jakość obsługi!!!!!!!!!!!!!

Klient_gnzx

18.06.2019

Vectra

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 99-101

Nie zgadzam się (1)
20.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Nadmienaimy, że informacja o opłatach związanych z zawartą umową zawarta jest w tabeli "warunki umowy". Dodatkowo informujemy, że konsultanci naszej infolinii są w stanie poinformować Cię o opłacie abonamentowej już w momencie wprowadzenia zamówienia. W przypadku pytań związanych z zawartą umową prosimy o kontakt mailowy na jakoscpomoc@vectra.pl. Odpowiemy na Twoje pytania.