Opinia użytkownika: Klient_gnzx
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: No, tym razem to już mam serdecznie dość. Od 18.06. żadnej reakcji ani potwierdzenia otrzymania maila. Vectra kompletnie ignoruje klienta. Jak chodzi o nowe zobowiązania klienta, to "od ręki", lecz wobec klienta- to nie obowiązuje Was nawet Wasz regulamin Przesłałam do Kontakt vectra w dn. 23.06. /razem z załącznikiem/: kopię wysłanego w dn. 18.06. Formularza odstąpienia od umowy do „odstapienia@vectra.pl”. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia do dzisiaj, choć w „Ogólnych Warunkach Umowy” UMO1CV 1.4, przesłanych wraz z nową umową, w p. 6.4 cytuję: ”Dostawca Usług niezwłocznie przesyła Abonentowi na Trwałym Nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego w formie elektronicznej, na wskazany w tym celu adres poczty elektronicznej………” 19 i 21 06.2019 były dniami roboczymi, więc uważam, że powyższe potwierdzenie powinno nadejść, jak w regulaminie, „niezwłocznie”. Wobec powyższego, uważam to za karygodne , a umowę za wygasłą na dzień 18.06.2019. Proszę o natychmiastową reakcję. Czy u Was zawsze obowiązuje zbywanie lub przeciąganie w czasie klienta, w przypadku dla Was niewygodnych rozwiązań? Już 2 lata temu taki przeciągany problem z Wami miałam. Nie będę tym razem zwlekała z zaskarżeniami. Barbara