Opinia użytkownika: Klient_gnzx
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: 6,09,2021 Od listopada 2020 zgłaszam ciągłe usterki z dekoderem i prośbą o wymianę i sprawdzenie wejścia w kl. schodowej. Ciągle słyszę wyłącz z prądu, włącz itp. ,sprawdzimy, u nas jest ok. Jak coś to dzwoń jeszcze raz.... i tak w kółko.......... włączałam itp. kilka razy dziennie. Po kilkakrotnych interwencjach i godzinowych czekaniach na połączenie z BOK. 2,09.2021 przysłano mi: "uprzejmie informuję, że pod podanym adresem występują niedogodności w dostępie do usług. Technicy weryfikują przyczyny i pracują nad rozwiązaniem powstałej nieprawidłowości. Przewidywana data rozwiązania awarii to: 20:50 31.08.2021" Od 11..2020!!!! Zmiana zamówienia na droższą - błyskawicznie, usterki miesiącami. Konieczna uwaga do połączeń na Waszą linię BOK. Włączcie informatora: jesteś 10 w kolejce, 9,8 itd., Jak będę 10-ta to zadzwonię później. Czekam kilka , kilkadziesiąt min. i czasami nic. Szanujcie czas klienta albo usługę zamów telefon - odzwonimy. To nie jest trudna usługa. Nawet do banku jest mi łatwiej zadzwonić, niż do Was.