Przemiła Pani farmaceutka, która bez pośpiechu i bez narzekania udzieliła mi wszystkich niezbędnych informacji, zaznaczając przy tym, która wersja tabletek jest najbardziej korzystna. Apteka dobrze zaopatrzona, dużo okienek obsługujących, dzięki czemu nie tworzą się kolejki.
Często odwiedzam ową placówkę. Jest mała, ale dobrze wyposażona. Plusem jest fakt, że nie ważne w jaki dzień tygodnia i o której godzinie się tam wybiorę, jest bardzo mały ruch! Panie tam pracujące, zawsze okazują chęć pomocy i zrozumienie. Istnieje tylko jedna kasa, plus dwie samoobsługowe, ale jak na tak mały lokal, jest to wystarczające.
Około godziny 10, w sklepie jak zawsze tłumy, mimo to pracownik sklepu, który był zajęty rozkładaniem towaru, zaprzestał pracy i udzielił informacji na temat umiejscowienia produktu jakim było kakao. Nie miał żadnych pretensji, że ktoś mu przeszkadza w dotychczasowej pracy, z uprzejmością się przywitał i pożegnał. Podczas kasowania produktów w kasie samoobsługowej, wystąpił błąd i ku mojemu zdziwieniu, nie czekałam długo, aż pracownik odpowiedzialny za te kasy przyjdzie i zaloguje się. Również klientka obok, mająca problem ze zeskanowaniem zgrzewki wody, została potraktowana jak należy, z uśmiechem Pani kasjerki.
Sklep sieci Biedronka, który miałam przyjemność dziś odwiedzić, zaskoczył mnie przede wszystkim czystością i poukładanym asortymentem. Obsługa bardzo miła i pomocna. W momencie, w którym okazało, że zawieruszyła się cena z ostatniej promocji i na paragonie wyszła ona większa, kasjerka z uśmiechem na ustach oddała mi różnicę. Oczywiście, przepraszała przy tym za zaistniałą sytuację i zapraszała do ponownego odwiedzenia sklepu, życząc miłego dnia.
Zostałam poinformowana o nagrywaniu rozmowy oraz w razie nie wyrażenia na to zgody, o konieczności rozłączenia się. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie było wydłużone. Niemalże po chwili, odebrała Pani konsultantka, miło witając, przedstawiając się z imienia i nazwiska, oraz z zapytaniem w czym może pomóc. Po opisie sytuacji i prośbie o anulowanie wniosku o otwarcie konta, Pani zadała niezbędne do weryfikacji pytania oraz miło poinformowała, że może to zająć chwilkę. Po minucie, podziękowała za cierpliwość oraz poinformowała, że zgodnie z prośbą, wniosek został anulowany. Zapytała, czy może w czymś jeszcze pomóc i w razie chęci dalszej współpracy poleciła kontakt z infolinią, bądź odwiedzenie placówki banku. Na sam koniec, Pani życzyła miłego dnia i rozłączyła się.
W pełni profesjonalna farmaceutka udzieliła odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania, nawet najbardziej trywialne. Nie traktowała mnie jako klienta z góry. Zostały udzielone informacje na temat zamienników leków, oraz suplementów wspomagających działanie leku. Po przybyciu do apteki, okazało się, że nie ma znacznej kolejki (1 osoba przed) i Pani farmaceutka sprawnie, bez narzekania realizowała receptę, dzięki czemu czas oczekiwania nie wynosił nawet 2 minut. Plusem jest dobrze zaopatrzona apteka oraz możliwość zamówienia z dostawą najczęściej na następny dzień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.