Obsługa bardzo pomocna, pomieszczenie spełnia standardy czystości, wszystko poszło bardzo sprawnie bez zbędnego czekania, wielkim minusem jest to że nie poinformowano mnie o gratisach, które mogłam dostać w momencie korzystania z danej oferty.
Pełno palet na sklepie, otwarta tylko jedna kasa, Pani dochodzi jeszcze dodatkowo do kas samoobsługowych, na regałach bałagan, zgniłe owoce i warzywa z dojrzewającą pleśnią
Jakość obsługi klienta w sklepach sieci “żabka” jest rozplanowana dobrze, kwestią która wymaga dopracowania jest pytanie o “korzystanie z promocji w aplikacji” Przekaz nie jest jasny do wszystkich grup wiekowych, starsi ludzie często nie wiedzą o nowościach jakie są aplikacje. Myślę że warto byłoby wrócić do starego systemu zachęcającego do założenia aplikacji, gdyż obowiązuje więcej promocji. Problemem “Żabek” jest też często źle dobrany personel, niektórzy nie nadają się do pracy za kasą, są opryskliwi i nie są skłonni do pomocy. Sam zamysł i proces obsługi klienta jest na wysokim poziomie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.