Opinie użytkownika (3)

Wizyta przebiegła pomyślnie....
Wizyta przebiegła pomyślnie. Pracownik sklepu odrazu na wejściu przywitał z uśmiechem na twarzy, miał na sobie indyfikator w sklepie było czysto i odpowiednio zatowarowany. Przy kasie zapytał o aplikację żabki oraz zaproponował kawę i hotdoga.

Klient_ZYIjG

29.11.2024

Żabka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem sklep w...
Odwiedziłem sklep w późnych godzinach, na sklepie brudno, wszędzie palety… nie można przejechać swobodnie wózkiem sklepowym.Jak mi się udało usłyszeć od pracownic muszą wyjechać całym magazynem na sklep bo w nocy jest potężna dostawa.Owoce i warzywa większość przegnita. W lodówce znalazłem mozarella po dacie ważności. Widać że na sklepie brakuje obsługi. Otwarte tylko kasy samoobsługowe. 2 z kas nie działały. Ogólne odczucia dosyć średnie. W sklepie naprawdę potężny chaos. Dodam że sklep ma dopiero jakieś 2 lata.

Klient_ZYIjG

19.11.2024

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dzieńdobry, W dniu dzisiejszym...
Dzieńdobry, W dniu dzisiejszym odwiedziłem sklep zlokalizowany przy ulicy Karosek w Bochni. Po wejściu do sklepu zostałem powitany przez kasjera. Sklep zatowarowany ułożony odpowiednio. Udało mi się sprawdzić niespostrzeżenie FIF-o na serkach. Cenówki były odpowiednie. W sklepie było czysto, jednak trochę zimno. Obsługa przy kasie przebiegła miło. Pani zaproponowała mi produkt z promocji jednak zabrakło pytania o aplikację. Przypomniałem sobie o niej po sfinalizowaniu transakcji przez co nie zebrałem w tym sklepie dodatkowych punktów. W sklepie nie są dostępne wszystkie sosy do hot doga. Brakowało sosu arabskiego. Ekspres do kawy napewno konserwowany ale nie dokładnie, gdzie niegdzie zacieki. Zwróciłem też uwagę na brak identyfikatora u pracownika.

Klient_ZYIjG

19.11.2024

Żabka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi