Sklep jest bardzo czysty i przestrzenny. Klient ma odczucie przebywania w sklepie luksusowym. Wszystkie produkty są na swoich miejscach i nie ma problemu ze znalezieniem ich ceny. Przy kasowaniu produktów Pani poinformowała mnie o korzyściach wynikających z posiadania karty bonusowej i w minutę mi ją założyła. Dodatkowo była bardzo przyjazna, uśmiechnięta i zorientowana.
Podczas wizyty w sklepie Biedronka natknęłam się na ogromny brak porządku w sklepie co od wstępu zniechęca klienta do zakupów w danym miejscu. Po zebraniu potrzebnych mi produktów skierowałam się w stronę kas samoobsługowych. Niestety waga źle odczytała wagę moich produktów dlatego potrzebowałam pomocy pracownika. Nigdzie takiego nie znalazłam. Czekałam 15 minut aż ktoś pojawi się aby zresetować mój produkt. Pani była bardzo przyjacielska jednak nie zmienia to faktu że straciłam dużo czasu. Dodatkowo przy kasie okazało się że wybrane przeze mnie produkty mają inną cenę niż wskazywała na to cena podana na regałach. Całą wizytę w sklepie oceniam negatywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.