Chciałabym podzielić się rozczarowaniem z mojej wczorajszej wizyty w Żabce. Zgodnie z standardami, które obowiązują w tej sieci, spodziewałam się miłej i profesjonalnej obsługi, jednak niestety moje doświadczenie było zupełnie inne. Pomimo, że sprzedawca wcale nie był niczym zajęty (oprócz swoim telefonem) nie zostałam powitana ani pożegnana przez pracownika. Co więcej, zachowanie pana obsługującego było nieuprzejme i pozbawione jakiejkolwiek grzeczności. Uważam, że podstawowe zasady kultury osobistej i szacunku wobec klienta powinny być priorytetem w każdej sytuacji, szczególnie w sieci, która stawia na jakość obsługi. Mam nadzieję, że ta sytuacja zostanie wzięta pod uwagę i poprawi się poziom obsługi w tym sklepie.
Niestety muszę wyrazić swoje niezadowolenie z obsługi w McDonald's w Kłodzku. Miałam nieprzyjemność odwiedzić ten lokal i zamówić kanapkę, która była zimna, co oczywiście nie spełniało moich oczekiwań. Kiedy zgłosiłam ten problem pracownikom, spotkałam się z niewłaściwym podejściem – zamiast pomocnej reakcji, zostałam wyśmiana. Takie zachowanie jest absolutnie nieakceptowalne w każdej sytuacji, a zwłaszcza w restauracji, która powinna dbać o swoich klientów. Zdecydowanie oczekuję bardziej profesjonalnej obsługi i traktowania klientów z szacunkiem. Mam nadzieję, że sytuacja ta zostanie odpowiednio rozwiązana, aby uniknąć podobnych doświadczeń w przyszłości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.