Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_PKucA

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Chciałabym podzielić się rozczarowaniem z mojej wczorajszej wizyty w Żabce. Zgodnie z standardami, które obowiązują w tej sieci, spodziewałam się miłej i profesjonalnej obsługi, jednak niestety moje doświadczenie było zupełnie inne. Pomimo, że sprzedawca wcale nie był niczym zajęty (oprócz swoim telefonem) nie zostałam powitana ani pożegnana przez pracownika. Co więcej, zachowanie pana obsługującego było nieuprzejme i pozbawione jakiejkolwiek grzeczności. Uważam, że podstawowe zasady kultury osobistej i szacunku wobec klienta powinny być priorytetem w każdej sytuacji, szczególnie w sieci, która stawia na jakość obsługi. Mam nadzieję, że ta sytuacja zostanie wzięta pod uwagę i poprawi się poziom obsługi w tym sklepie.