Doradca finansowy bardzo profesjonalny, jasno wyjasnił wszytskie kwestie kredytowe. W bardzo przystępny sposób zaproponował dogodne i najbardziej korzystne oferty. Wykazał się dużą wiedzą i odpowiadał na wszystkie zadane pytania. Jedynym minusem całej wizyty był bardzo słaby dostęp do placówki. Przed wejściem do budynku jest mikroskopijny parking na trzy auta, również dostepny dla klientów innch instytucji i placówek znajdujących się w tym miejscu. Trzeba sporo się najezdzić żeby znaleźć jakiekolwiek miejsce w promieniu kilkuset metrów.
Oferta internetowa jest szeroka a ceny są konkurencyjne. Jednak podczas zamawiania produktu byłam zmuszona do założenia konta na stronie rtv agd, nie było możliwości zamówienia produktu przez jednorazowy zakup bez podawania danych do serwisu.
Obsługa na stacji Lotos zaraz za wyjazdem z Łodzi przy autostradzie A1 w kierunku Gdańska była uprzejma, zostałam szybko obsłuzona i zaproponowano mi dodatkowo wzięcie kawy i hot doga oraz założenie karty na punkty Navigator. Jednak ceny na stacji były aż o złotówkę wyższe niż w mieście, sprawiło to że zatankowałam tylko minimalną ilość aby dojechać do celu i dotankować na innej tańszej stacji .Pozostawiło to dla mnie złe wrażenie o tej firmie.
Platforma ma całkiem sporo ciekawych filmów i seriali w swojej ofercie. Niestety niektóre z filmów nie posiadają polskiego lektora/dubbingu a zdarzało się, że nawet polskich napisów. Po zatrzymaniu filmu i ponownym uruchomieniu odtwarzanie często się zacina i jedyną możliwością jest wyjście z aplikacji i włączenie jej raz jeszcze. Podczas korzystania z innych platform z filmami i serialami online nigdy nie doświadczyłam podobnych problemów.
Sklep czysty a obsługa pomocna i miła. Nowe ułożenie produktów do twarzy na półkach powoduje lekką dezorientację, gdyż jest on ułożony różnymi kategoriami : mleczka do demakijażu, płyny micelarne, żele do mycia twarzy, pianki itp. Wszystkie firmy są wymieszane ze sobą co wizualnie sprawia trudności w znalezieniu konkretnych produktów danej marki.
Niestety w Lidlu przy ul. Młyńskiej w Redzie nie było możliwości skorzystania z dostępnych kuponów w aplikacji mobilnej na promocję 1+1 dla malin, gdyż towar nie był dostępny w sklepie. Poza tą małą niedogodnością sklep jest w miarę dobrze wyposażony a brakujący podstawowy asortyment jest szybko uzupełniany. Od kilku miesięcy trwa awaria jednej z kas samoobsługowych i nie jest ona naprawiana, co powoduje wydłużające się kolejki.
Dnia 28.03 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Notino. Wybór i dostępność interesujących mnie produktów była bardzo duża. Płatność, wybór sposobu dostawy i wszelkie formalności były bardzo proste i szybkie. Bardzo miło zaskoczyła mnie ekspresowa dostawa, gdyż paczkę z zamówionymi produktami otrzymałam nastepnego dnia koło południa. Produkty były odpowiednio zapakowane i nieuszkodzone.
Dziś dnia 01.02.2023 około godziny 7:00 bylam w sklepie Żabka ul. Morska 217 81-222 Gdynia, W sklepie było czysto, jedynym elementem który psuł wizerunek sklepu był prawie pusty stojak na chisy Lays , znajdujący się naprzeciwko wejścia do sklepu. Na stojaku znajdowały się jedynie z cztery paczkami chipsów Monster Munch marki Lorenz. Towar był odpowiednio poukładany na półkach, etykiety zgadzały się z produktami. Nie było żadnych braków na półkach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.