W ostatnim czasie organizowaliśmy wyjazd do Rzymu. Podczas rezerwacji biletów lotniczych korzystaliśmy z usług pośrednika obecnego stacjonarnie na lotnisku Kraków Balice. Pani była bardzo miła i szczegółowo odpowiadała na pytania. Starała się znaleźć dogodny termin wylotu i korzystną cenę biletów. Ustaliliśmy datę wylotu i przylotu, dodaliśmy do biletów opłatę za miejsca obok siebie oraz dodatkowy bagaż. Wszystko wydawało się być w porządku, a Pani na koniec powtórzyła wszystkie dane i dodatkowe płatności.
Na bramkach w dniu wylotu okazało się, że bagaż jednak nie został doliczony przez sprzedającą co dla nas utworzyło bardzo duży problem, ponieważ trzeba było dopłacić prawie 900 zł za bagaż. Na stronie internetowej nie ma możliwości, żeby odwołać się do błędnie wykonanej transakcji.
Podczas ostatniej wizyty w drogerii sieci Rossmann w Galerii Rondo Bochnia spotkałam się z bardzo profesjonalną obsługą. Sprzedawczyni, którą spotkałam na sklepie udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania, pomogła dobrać odpowiedni produkt, a także dodała kilka wskazówek od siebie, które pomogą w codziennej pielęgnacji. Należy podkreślić, że była przy tym bardzo miła co pozytywnie wpływa na opinię o sklepie.
Wszystkie promocje były dobrze oznaczone, a sklep już od wejścia sprawiał wrażenie "wyfrontowanego".
Ocenę obniża fakt, że na kasie nikogo nie było. Razem z innymi klientami musieliśmy czekać około 10 minut na przyjście kasjerki.
Mimo wszystko wizytę oceniam jako udaną i chętnie wrócę na kolejne zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.