Fru.pl

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie organizowaliśmy wyjazd do Rzymu. Podczas rezerwacji biletów lotniczych korzystaliśmy z usług pośrednika obecnego stacjonarnie na lotnisku Kraków Balice. Pani była bardzo miła i szczegółowo odpowiadała na pytania. Starała się znaleźć dogodny termin wylotu i korzystną cenę biletów. Ustaliliśmy datę wylotu i przylotu, dodaliśmy do biletów opłatę za miejsca obok siebie oraz dodatkowy bagaż. Wszystko wydawało się być w porządku, a Pani na koniec powtórzyła wszystkie dane i dodatkowe płatności. Na bramkach w dniu wylotu okazało się, że bagaż jednak nie został doliczony przez sprzedającą co dla nas utworzyło bardzo duży problem, ponieważ trzeba było dopłacić prawie 900 zł za bagaż. Na stronie internetowej nie ma możliwości, żeby odwołać się do błędnie wykonanej transakcji.

Klient_LtVAk

22.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Fru.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fru.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie organizowaliśmy wyjazd do Rzymu. Podczas rezerwacji biletów lotniczych korzystaliśmy z usług pośrednika obecnego stacjonarnie na lotnisku Kraków Balice. Pani była bardzo miła i szczegółowo odpowiadała na pytania. Starała się znaleźć dogodny termin wylotu i korzystną cenę biletów. Ustaliliśmy datę wylotu i przylotu, dodaliśmy do biletów opłatę za miejsca obok siebie oraz dodatkowy bagaż. Wszystko wydawało się być w porządku, a Pani na koniec powtórzyła wszystkie dane i dodatkowe płatności. Na bramkach w dniu wylotu okazało się, że bagaż jednak nie został doliczony przez sprzedającą co dla nas utworzyło bardzo duży problem, ponieważ trzeba było dopłacić prawie 900 zł za bagaż. Na stronie internetowej nie ma możliwości, żeby odwołać się do błędnie wykonanej transakcji.