Opinia użytkownika: Klient_LtVAk
Dotycząca firmy: Fru.pl
Treść opinii: W ostatnim czasie organizowaliśmy wyjazd do Rzymu. Podczas rezerwacji biletów lotniczych korzystaliśmy z usług pośrednika obecnego stacjonarnie na lotnisku Kraków Balice. Pani była bardzo miła i szczegółowo odpowiadała na pytania. Starała się znaleźć dogodny termin wylotu i korzystną cenę biletów. Ustaliliśmy datę wylotu i przylotu, dodaliśmy do biletów opłatę za miejsca obok siebie oraz dodatkowy bagaż. Wszystko wydawało się być w porządku, a Pani na koniec powtórzyła wszystkie dane i dodatkowe płatności. Na bramkach w dniu wylotu okazało się, że bagaż jednak nie został doliczony przez sprzedającą co dla nas utworzyło bardzo duży problem, ponieważ trzeba było dopłacić prawie 900 zł za bagaż. Na stronie internetowej nie ma możliwości, żeby odwołać się do błędnie wykonanej transakcji.