Opinie użytkownika (8)

Pani kierownik lub...
Pani kierownik lub inna osoba funkcyjna (ciężko stwierdzić kto dokładnie mnie obsługiwał) to osoby totalnie nie przygotowane do obejmowania tego stanowiska. Podczas dokonywania zwrotu pracownica była niemiła i jakby obrażona faktem, że ktoś śmie jej przeszkadzać. Gdyby nie fakt, że bardzo lubię ubrania tej marki to nigdy więcej nie kupiłabym tam ubrań.

Klient_K9Di

17.09.2019

Mohito

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Przemysłowa 2

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór, konkretne...
Duży wybór, konkretne przeceny, przyjazna obsługa.

Klient_K9Di

17.09.2019

New Yorker

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Panie farmaceutki miłe,...
Panie farmaceutki miłe, uśmiechnięte ale mogłyby bardziej zaangażować się w pomoc pacjentowi w doborze leku.

Klient_K9Di

17.09.2019

Dr.Max

Placówka

Gorzów Wielkopolski, ul. Konstytucji 3 maja 102

Nie zgadzam się (0)
Mila, szczegółowa i...
Mila, szczegółowa i kompetentna obsługa.

Klient_K9Di

17.09.2019

T-Mobile

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Po rozpakowaniu zakupów,...
Po rozpakowaniu zakupów, które przywiózł kurier przez nie uwagę wyrzuciłam etykietę zwrotną. Kontakt z konsultantką w tej sprawie był czystą przyjemnością. Kobieta powiedziała że brakującą etykietę doślą mailem oraz poinstruowała mnie jak dokonać zwrotu. Cała rozmowa była bardzo miła a informacje które otrzymałam konkretne i na temat.

Klient_K9Di

14.06.2019

H&M

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miła, pomocna obsługa....
Miła, pomocna obsługa. Kiedy okazało się, że nie ma mojego rozmiaru butów Sprzedawczyni sprawdziła w którym sklepie jest dostępność wybranych przeze mnie butów.

Klient_K9Di

14.06.2019

CCC

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Słowiańska 70

Nie zgadzam się (0)
Moja ostatnia wizyta...
Moja ostatnia wizyta w Deichmannie dotyczyła zwrotu butów zakupionych przez internet. Sprzedawczyni przyjęła ode mnie zwrot. Transakcja przebiegła szybko i bez komplikacji. Uważam, że możliwość zwrotu nietrafionego zakupy w sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie.

Klient_K9Di

14.06.2019

DEICHMANN

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Przemysłowa 2

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty w Jysk zostałam od progu przywitana radosnym "dzień dobry". Pracownik, który mnie obsługiwał był kompetentny i zaangażowany w rozmowę. Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania oraz rozwiał wątpliwości. Do oglądanego materaca zaproponował produkt dodatkowy a także powiedział o trwających promocjach. Gorąco polecam zakupy w tym sklepie.

Klient_K9Di

14.06.2019

JYSK

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Przemysłowa 14-15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi