Pani kierownik lub inna osoba funkcyjna (ciężko stwierdzić kto dokładnie mnie obsługiwał) to osoby totalnie nie przygotowane do obejmowania tego stanowiska. Podczas dokonywania zwrotu pracownica była niemiła i jakby obrażona faktem, że ktoś śmie jej przeszkadzać. Gdyby nie fakt, że bardzo lubię ubrania tej marki to nigdy więcej nie kupiłabym tam ubrań.
Po rozpakowaniu zakupów, które przywiózł kurier przez nie uwagę wyrzuciłam etykietę zwrotną. Kontakt z konsultantką w tej sprawie był czystą przyjemnością. Kobieta powiedziała że brakującą etykietę doślą mailem oraz poinstruowała mnie jak dokonać zwrotu. Cała rozmowa była bardzo miła a informacje które otrzymałam konkretne i na temat.
Miła, pomocna obsługa. Kiedy okazało się, że nie ma mojego rozmiaru butów Sprzedawczyni sprawdziła w którym sklepie jest dostępność wybranych przeze mnie butów.
Moja ostatnia wizyta w Deichmannie dotyczyła zwrotu butów zakupionych przez internet. Sprzedawczyni przyjęła ode mnie zwrot. Transakcja przebiegła szybko i bez komplikacji. Uważam, że możliwość zwrotu nietrafionego zakupy w sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie.
Podczas ostatniej wizyty w Jysk zostałam od progu przywitana radosnym "dzień dobry". Pracownik, który mnie obsługiwał był kompetentny i zaangażowany w rozmowę. Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania oraz rozwiał wątpliwości. Do oglądanego materaca zaproponował produkt dodatkowy a także powiedział o trwających promocjach.
Gorąco polecam zakupy w tym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.