Świetna restauracja. Atrakcyjne menu - wyjątkowe w skali Brzeska i okolic. Jakość produktów i obsługi na bardzo wysokim poziomie. Ceny nieco wyższe niż w innych restauracjach, jednakże Klient doskonale widzi i odczuwa za co płaci. Warty zaznaczenia jest również fakt, iż w dniu, w którym odwiedziłem restaurację usłyszeć można było muzykę na żywo, wykonywaną przez jednego z uczestników programu telewizyjnego "Must be the music". Wszystko na plus. Trudno znaleźć słabe strony lokalu.
Wizyta w sklepie przebiegała pomyślnie. Artykuły w sklepie ustawione logicznie, skategoryzowane, a ponadto każda z alejek oznaczona widocznymi, wyraźnymi banerami. Znalezienie produktu nie stanowi większego problemu - po krótkim spacerze po sklepie można dostrzec logikę w umiejscowieniu towaru. Problemy pojawiają się w sytuacji potrzeby uzyskania większej ilości informacji lub ich uszczegółowienia w stosunku do tych, zawartych bezpośrednio przy produktach. Pracownicy firmy są niemal nieuchwytni lub też zajęci innymi sprawami. Ciągłe układanie towaru, przewożenie, przestawianie, uzupełnianie braków angażuje 100% czasu pracowników. Niejednokrotnie da się zauważyć chęć do pomocy, jednak ze względu na natłok obowiązków pracownicy często fizycznie nie są w stanie udzielić szczegółowych informacji, ze względu na brak możliwości zaangażowania się w dłuższą rozmowę. Warto rozważyć umiejscowienie kilku punktów informacyjnych w centralnych częściach sklepu. Stanowiska z komputerami najczęściej stoją puste - pracownicy zaangażowani w pracę z towarem. Z tego powodu jedna gwiazdka mniej. Jakość oferowanych produktów na bardzo wysokim poziomie. Możliwość weryfikacji stanów magazynowych poprzez serwis online ułatwia podjęcie decyzji w przypadku zakupu większych ilości np. materiałów budowlanych czy też ogrodniczych.
W dniu 4 sierpnia 2021 roku przeprowadziłem rozmowę z konsultantem firmy Ergo Hestia w celu omówienia szczegółów oferowanej polisy ubezpieczeniowej dla samochodu osobowego. W pierwszych zdaniach konsultant przedstawił swoje imię i nazwisko, a także poinformował o możliwości weryfikacji jego uprawnień do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Akceptując fakt, iż rozmowa mogła być rejestrowana o czym poinformował konsultant, rozmowę skierowano na przedmiot sprawy, tj. ofertę ubezpieczenia obowiązkowego - OC. Pracownik przedstawił kilka alternatywnych ofert, dał wybór klientowi, jednocześnie nie narzucając własnego punktu widzenia, a jedynie omawiając fakty i zależności pomiędzy poszczególnymi ofertami. Po zapoznaniu się ze szczegółami i wyborze konkretnej oferty konsultant przeszedł do weryfikacji danych osobowych, podanych wcześniej we wstępnym formularzu on-line. Po sprawdzeniu danych i przeczytaniu wszelkich oświadczeń wymaganych przepisami prawa, a także uzyskaniu akceptacji ze strony mnie - klienta, konsultant przeszedł do finalizacji transakcji. Na tym etapie zauważyć można było umiejętność oraz znajomość cross-sellingu. Przedstawione zostały możliwości rozbudowy polisy o ubezpieczenia takie jak NNW, AC, miniAC, ubezpieczenie szyb czy też pakiet Assistance. Jako klient zdecydowałem się rozszerzyć polisę o kilka z wymienionych propozycji po zapoznaniu się ze szczegółami oraz rozwianiu pojawiających się na bieżąco wątpliwości. Kompetencje pracownika, jakość prowadzonej rozmowy, znajomość oferty i umiejętności sprzedażowe konsultanta oceniam na 5 w skali 1-5 (gdzie 5 to najwyższa ocena). Całość rozmowy jak również kontakt z firmą począwszy od wypełnienia formularza on-line przez telefoniczną finalizację transakcji, aż do przesłania dokumentów na adres e-mail również oceniam na 5. Całościowo, relacja firma - klient przebiegała pomyślnie, bez żadnych zakłóceń, przeszkód, niedomówień czy też nieporozumień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.