Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Ia8a

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Wizyta w sklepie przebiegała pomyślnie. Artykuły w sklepie ustawione logicznie, skategoryzowane, a ponadto każda z alejek oznaczona widocznymi, wyraźnymi banerami. Znalezienie produktu nie stanowi większego problemu - po krótkim spacerze po sklepie można dostrzec logikę w umiejscowieniu towaru. Problemy pojawiają się w sytuacji potrzeby uzyskania większej ilości informacji lub ich uszczegółowienia w stosunku do tych, zawartych bezpośrednio przy produktach. Pracownicy firmy są niemal nieuchwytni lub też zajęci innymi sprawami. Ciągłe układanie towaru, przewożenie, przestawianie, uzupełnianie braków angażuje 100% czasu pracowników. Niejednokrotnie da się zauważyć chęć do pomocy, jednak ze względu na natłok obowiązków pracownicy często fizycznie nie są w stanie udzielić szczegółowych informacji, ze względu na brak możliwości zaangażowania się w dłuższą rozmowę. Warto rozważyć umiejscowienie kilku punktów informacyjnych w centralnych częściach sklepu. Stanowiska z komputerami najczęściej stoją puste - pracownicy zaangażowani w pracę z towarem. Z tego powodu jedna gwiazdka mniej. Jakość oferowanych produktów na bardzo wysokim poziomie. Możliwość weryfikacji stanów magazynowych poprzez serwis online ułatwia podjęcie decyzji w przypadku zakupu większych ilości np. materiałów budowlanych czy też ogrodniczych.