Opinie użytkownika (2)

2 poziomy sklepu...
2 poziomy sklepu powodują, że na zainteresowanie klientem czeka się zbyt długo. Na pierwszym poziomie nie spotkałam żadnego pracownika, na drugim musiałam długo się rozglądać aby dostrzec obsługę, sprzedawcy ( troje) byli zajęci innymi klientami. Brak zainteresowania klientem spowodował zniecierpliwienie i brak chęci na zakup czegokolwiek, chodziłam 15 minut po sklepie i nikt nie podszedł aby zorientować się czy mogę zostać potencjalnym klientem, może świadczyć to o zbyt małej ilości personelu bądź o braku zainteresowania personelu klientem. Sklep sam w sobie nie odbiega od wizerunku Euro Rtv AGD w których bywałam już wcześniej, na salonie zachowany porządek, dostęp do sprzętów nieutrudniony, ceny czytelne, informacje handlowe dostępne dla klienta również w Internecie. Oferta sklepowa pokrywała się z ofertą dostępną w Internecie. Asortyment na sklepie bardzo zróżnicowany dedykowany do różnych grup klienta.

Klient_ILCG

26.10.2020

RTV EURO AGD

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (1)
Pracownica ubrana zgodnie...
Pracownica ubrana zgodnie ze standardami dress code (koszula z logo), nienagannie prezentujące się dłonie, stonowany kolor spodni i butów. Uśmiechnięta od pierwszego zdania, zainteresowana rozmową, zadająca konkretne nakierunkowane pytania, niezbyt nachalna co dało mi pełną swobodę. Lokal schludny, zaraz po wejściu zostałam zapytana w jakiej sprawie przychodzę,zainteresowano się mną, choć musiałam poczekać na swoją kolej. Po spotkaniu, choć nie zdecydowałam się na produkt podsumowano moje potrzeby i zaproponowano kontakt w uzgodnionym dogodnym dla mnie terminie i zgodnie z ustaloną formą ( telefonicznie).

Klient_ILCG

26.10.2020

ING Bank Śląski

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi