Opinia użytkownika: Klient_ILCG
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: 2 poziomy sklepu powodują, że na zainteresowanie klientem czeka się zbyt długo. Na pierwszym poziomie nie spotkałam żadnego pracownika, na drugim musiałam długo się rozglądać aby dostrzec obsługę, sprzedawcy ( troje) byli zajęci innymi klientami. Brak zainteresowania klientem spowodował zniecierpliwienie i brak chęci na zakup czegokolwiek, chodziłam 15 minut po sklepie i nikt nie podszedł aby zorientować się czy mogę zostać potencjalnym klientem, może świadczyć to o zbyt małej ilości personelu bądź o braku zainteresowania personelu klientem. Sklep sam w sobie nie odbiega od wizerunku Euro Rtv AGD w których bywałam już wcześniej, na salonie zachowany porządek, dostęp do sprzętów nieutrudniony, ceny czytelne, informacje handlowe dostępne dla klienta również w Internecie. Oferta sklepowa pokrywała się z ofertą dostępną w Internecie. Asortyment na sklepie bardzo zróżnicowany dedykowany do różnych grup klienta.