Kontakt, który powinien być wszędzie standardem. Poczułem się zatroszczony przez obsługę, zaproponowano mi świetną kawę i fachowo przedstawiono ofertę nie pomijając żadnych szczegółów oraz dokładnie odpowiadając na wszystkie moje pytania.
Robiłem zakupy w wielu sklepach marki Biedronka w Poznaniu ale ten uważam za zdecydowanie najlepszy, obsługa jest bardzo miła i sprawna. Sklep kie należy do największych powierzchniowo, gdyż mieści się w odrestaurowanym spichlerzu miejskim a i tak udało się tam pomieścić wszystkie artykuły oferowane przez markę jak i zostawić sporo miejsca dla klienta. Sam rozkład również zasługuje na dużą pochwałę, gdyż wszystko jest logicznie poukładane i nie ma problemów z lokalizacją produktów, co niestety w niektórych sklepach tej marki ma miejsce. Kasy działają bardzo sprawnie, a w razie powstania kolejek od razu otwierane są nowe. Chyba sama centrala docenia bardzo ten punkt bo była to jedna z pierwszych biedronek w Poznaniu do której wprowadzono kasy samoobsługowe, jestem ich wielkim fanem gdyż jak zostały prowadzone, zostałem poinformowany jak z nich korzystać, za co również dziękuję obsłudze sklepu.
Sklep naprawdę godny polecenia, ceny takie jak wszędzie w Biedronkach, ale obsługa wyjątkowa.
Udając się do firmowego sklepu celem zakupu 2 rowerów byłem świadkiem jak klient zgłasza uszkodzony rower na gwarancji do serwisu. Chodziło o drobne uszkodzenie tylnej przerzutki, była sobota, klient przyjechał na rowerze do serwisu i myślał że naprawa zajmnie chwilę, a usłyszał że dostanie go spowrotem dopiero po weekendzie. Jest to w miarę zrozumiałe ale obsługa nie była zbyt najlepsza w wyjaśnieniu klientowi dlaczego trwać to będzie tak długo, przez co doszło do niepotrzebnej awantury.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.