UNIBIKE

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Udając się do...
Udając się do firmowego sklepu celem zakupu 2 rowerów byłem świadkiem jak klient zgłasza uszkodzony rower na gwarancji do serwisu. Chodziło o drobne uszkodzenie tylnej przerzutki, była sobota, klient przyjechał na rowerze do serwisu i myślał że naprawa zajmnie chwilę, a usłyszał że dostanie go spowrotem dopiero po weekendzie. Jest to w miarę zrozumiałe ale obsługa nie była zbyt najlepsza w wyjaśnieniu klientowi dlaczego trwać to będzie tak długo, przez co doszło do niepotrzebnej awantury.

Klient_EfHU

07.07.2019

Placówka

Bydgoszcz, Przemysłowa 28b

Nie zgadzam się (0)
W dniu 02-06.12...
W dniu 02-06.12 wybrałam się wraz z mężem i córką do sklepu firmowego Unibike mieszczącego się w Bydgoszczy przy ulicy Przemysłowej 28B celem zakupu roweru dla dziecka. Po wejściu do sklepu i oglądaniu rowerów podszedł do nas pan, który służył swoją pomocą przy wyborze określonego modelu. Wystawił nam rower na plac przed budynkiem aby córka mogła go przetestować. Odpowiedział również na szereg nurtujących nas pytań. Po zapadnięciu decyzji o zakupie, zostaliśmy poproszeni do kasy. Dopełniono formalności, jak wypisanie karty gwarancyjnej. Bardzo miła i kompetentna obsługa, towar bardzo dobrej jakości. Polecam ten sklep.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2012

Placówka

Bydgoszcz, Przemysłowa 28b

Nie zgadzam się (0)

UNIBIKE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż UNIBIKE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Udając się do...
Udając się do firmowego sklepu celem zakupu 2 rowerów byłem świadkiem jak klient zgłasza uszkodzony rower na gwarancji do serwisu. Chodziło o drobne uszkodzenie tylnej przerzutki, była sobota, klient przyjechał na rowerze do serwisu i myślał że naprawa zajmnie chwilę, a usłyszał że dostanie go spowrotem dopiero po weekendzie. Jest to w miarę zrozumiałe ale obsługa nie była zbyt najlepsza w wyjaśnieniu klientowi dlaczego trwać to będzie tak długo, przez co doszło do niepotrzebnej awantury.