Opinie użytkownika (3)

Korzystam z oferty...
Korzystam z oferty Banku Millennium, jestem zadowolona z produktów jaki i z obsługi w Banku.

Klient_D57J

21.12.2021

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do placówki pierwsze co rzuciło mi się w oczy to duża ilość klientów. W placówce było bardzo głośno, panował tam chaos, prawdopodobnie przez dużą liczbę Klientów. Czas oczekiwania na podejście do stanowiska Doradcy to jakieś 15 minut. Pani obsługująca mnie była bardzo poważna, nie była niemiła, lecz nie odczułam z jej strony żadnej empatii i zainteresowania kwestii z którą przyszłam. Doradcę musiałam przysłowiowo „ciągnąć za język”, by rozwiać swoje wątpliwości. Pytając o cennik usług kurierskich doradczyni odesłała mnie do strony internetowej, przez co odniosłam wrażenie „spychologii”. Kompetencje pracownika w odniesieniu merytorycznym oceniam dobrze, ponieważ Pani miała wiedzę. Większe zastrzeżenia mam do samego podejścia pracownika. Zachowanie personelu bardzo „automatyczne”. Doradca wykonuje swoje obowiązki, jednak nie idzie to w parze z empatią i podejściem do Klienta. Czas i obsługi bardzo krótki, długi czas zajęło Oczekiwanie na podejście do stanowiska. Wygląd placówki trochę zaniedbany. Na stanowiskach doradców bardzo dużo papierów i produktów biurowych.

Klient_D57J

15.12.2021

Poczta Polska

Placówka

Konin, ul. Kolejowa

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do placówki zostałam od razu zauważona przez Doradcę, mimo to, że nie byłam jedynym Klientem. Doradca mnie powitał z uśmiechem, przez co już na samym początku poczułam się dostrzeżona. Doradca zaprosił mnie do stanowiska, przywitał mnie i spytał jak mógłby mi pomóc. Przyszłam do banku w celu zapoznania się z ofertą konta osobistego. Doradca wnikliwie przeprowadził ze mną wywiad pytając na czym mi zależy odnośnie konta, na co zwracam uwagę, oraz co skłoniło mnie do tego by zmienić bank. Wszystkie kwestie zostały obszernie wyjaśnione, doradca posłużył się również ulotkami, odpowiedział na każde zadane przeze mnie pytanie i rozwiał wątpliwości. Kompetencje pracownika i wiedzę merytoryczną oceniam bardzo dobrze. Doradca nie posługiwał się żargonem bankowym, wszystko zrozumiałam. Zachowanie personelu również oceniam na wysokim poziomie. Zostałam zauważona przez Doradcę, zaproszona do stanowiska. Pani była bardzo uprzejma i cierpliwa. Czas obsługi był odpowiedni, Doradca w ciągu 10 minut odpowiedział na wszystkie poruszone przeze mnie kwestie. Placówka jest bardzo czysta, cicha i przyjemna. Jako potencjalny Klient jestem bardzo zadowolona z obsługi.

Klient_D57J

15.12.2021

Bank Millennium

Placówka

Konin, Dworcowa 15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi