Opinia użytkownika: Klient_D57J
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Po wejściu do placówki zostałam od razu zauważona przez Doradcę, mimo to, że nie byłam jedynym Klientem. Doradca mnie powitał z uśmiechem, przez co już na samym początku poczułam się dostrzeżona. Doradca zaprosił mnie do stanowiska, przywitał mnie i spytał jak mógłby mi pomóc. Przyszłam do banku w celu zapoznania się z ofertą konta osobistego. Doradca wnikliwie przeprowadził ze mną wywiad pytając na czym mi zależy odnośnie konta, na co zwracam uwagę, oraz co skłoniło mnie do tego by zmienić bank. Wszystkie kwestie zostały obszernie wyjaśnione, doradca posłużył się również ulotkami, odpowiedział na każde zadane przeze mnie pytanie i rozwiał wątpliwości. Kompetencje pracownika i wiedzę merytoryczną oceniam bardzo dobrze. Doradca nie posługiwał się żargonem bankowym, wszystko zrozumiałam. Zachowanie personelu również oceniam na wysokim poziomie. Zostałam zauważona przez Doradcę, zaproszona do stanowiska. Pani była bardzo uprzejma i cierpliwa. Czas obsługi był odpowiedni, Doradca w ciągu 10 minut odpowiedział na wszystkie poruszone przeze mnie kwestie. Placówka jest bardzo czysta, cicha i przyjemna. Jako potencjalny Klient jestem bardzo zadowolona z obsługi.