Opinia użytkownika: Klient_D57J
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Po wejściu do placówki pierwsze co rzuciło mi się w oczy to duża ilość klientów. W placówce było bardzo głośno, panował tam chaos, prawdopodobnie przez dużą liczbę Klientów. Czas oczekiwania na podejście do stanowiska Doradcy to jakieś 15 minut. Pani obsługująca mnie była bardzo poważna, nie była niemiła, lecz nie odczułam z jej strony żadnej empatii i zainteresowania kwestii z którą przyszłam. Doradcę musiałam przysłowiowo „ciągnąć za język”, by rozwiać swoje wątpliwości. Pytając o cennik usług kurierskich doradczyni odesłała mnie do strony internetowej, przez co odniosłam wrażenie „spychologii”. Kompetencje pracownika w odniesieniu merytorycznym oceniam dobrze, ponieważ Pani miała wiedzę. Większe zastrzeżenia mam do samego podejścia pracownika. Zachowanie personelu bardzo „automatyczne”. Doradca wykonuje swoje obowiązki, jednak nie idzie to w parze z empatią i podejściem do Klienta. Czas i obsługi bardzo krótki, długi czas zajęło Oczekiwanie na podejście do stanowiska. Wygląd placówki trochę zaniedbany. Na stanowiskach doradców bardzo dużo papierów i produktów biurowych.