Opinie użytkownika (2)

Na witrynie znajdują...
Na witrynie znajdują się nieaktualne materiały marketingowe. Po zmroku ( godz. 16.30 ) plafon zewnętrzny nie był podświetlony. Przed wejściem był wystawiony potykacz z aktualnymi materiałami marketingowymi. Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez żadnego sprzedawcę. Oba stanowiska były zajęte. Obok pomocnika biurowego przy pierwszym stanowisku znajdowały się otwarte kartony i częściowo wypakowany sprzęt. Podłoga była mocno zabrudzona a fotel dla klienta oczekującego mocno przetarty. Gabloty ekspozycyjne zawierały aktualne ulotki, plakaty ale w miejscu atrap telefonów były puste miejsca oraz opisy. Jedna gablota nie miała podświetlenia. Po zakończonej obsłudze przy drugim stanowisku, zostałem zaproszony przez sprzedawcę. Sprzedawca na siedząco przywitał mnie słowami "dzień dobry", zapytał o cel wizyty i od razu przeszedł do prezentacji produktu. Została mi przedstawiona oferta na abonament telefoniczny z przeniesieniem numeru, zaproponowano mi również zakup sprzętu ( telefon samsung A33 ) na 36 rat doliczanych do rachunku telefonicznego - na start 0 zł ( oferta z ulotki ). Sprzedawca po przedstawieniu oferty nie zaproponował podpisania umowy w dniu dzisiejszym, wręczył mi tylko ulotkę na której zaznaczył długopisem elementy oferty oraz pobrał LEAD i dodał swoją wizytówkę. Nie zaproponowano mi dodatkowych usług ( internet mobilny, internet stacjonarny, telewizja satelitarna, telewizja kablowa). Na pożegnanie sprzedawca wstał.

Klient_CFQqY

25.01.2023

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Białystok, Legionowa 9/1/26

Nie zgadzam się (0)
Sala na której...
Sala na której jest prowadzona sprzedaż aut osobowych jest czysta, uporządkowana, dobrze oświetlona znajdują się na niej aktualne materiały marketingowe ( ulotki, katalogi ) oraz pojazdy ekspozycyjne we wzorowym stanie ( bez smug i odcisków palców na szybach/karoserii ). Każde stanowisko obsługi klienta jest zaopatrzone w indywidualne wizytówki sprzedawców. Pracownicy są ubrani zgodnie ze standardem w koszule firmowe. Po wejściu do placówki zostałem przywitany przez sprzedawcę, który nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i pierwszy mnie przywitał. Od razu zostałem zapytany o cel wizyty, sprzedawca przeszedł do badania potrzeb. Na początku rozmowy padły 3 pytania: - jakiego auta Pan szuka - kto będzie jeździł tym autem - gdzie głównie będzie się Pan poruszał nowo zakupionym pojazdem Po wstępnym określeniu i wybraniu modelu zapytano mnie o to czy będzie to zakup prywatny czy do firmy. Zaraz po tym zaproponowano mi jazdę testową po okazaniu do wglądu uprawnień do kierowania pojazdami osobowymi. Po jeździe testowej przedstawiono mi szczegółową ofertę cenową oraz propozycję finansowania w PSA Finance oraz zaproponowano mi zakup dodatkowych usług ( takich jak przedłużona gwarancja, oraz pakiet darmowych przeglądów ). Po zakończonej rozmowie handlowej sprzedawca pobrał LEAD - poprosił o pozostawienie aktualnych danych kontaktowych i zapytał kiedy może się ze mną skontaktować aby ewentualnie odpowiedzieć na dodatkowe pytania i sfinalizować zakup. Została mi wręczona teczka z katalogiem danego modelu, wydrukowaną kalkulacją finansową oraz wizytówką sprzedawcy. W rozmowie handlowej nie zostałem zapytany o to jakim autem jeżdżę dotychczas oraz czy byłem już klientem marek z grupy PSA, nie zaproponowano mi także reklamowanego leasingu konsumenckiego oraz promocyjnego pakietu dealerskiego ubezpieczeń, który znajduje się na drugiej stronie ulotki. W zasadzie sprzedawca całkowicie pominął kwestię ubezpieczenia pojazdu.

Klient_CFQqY

25.01.2023

Citroen

Placówka

Białystok, Generała Władysława Andersa 71

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi