Opinia użytkownika: Klient_CFQqY
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Na witrynie znajdują się nieaktualne materiały marketingowe. Po zmroku ( godz. 16.30 ) plafon zewnętrzny nie był podświetlony. Przed wejściem był wystawiony potykacz z aktualnymi materiałami marketingowymi. Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez żadnego sprzedawcę. Oba stanowiska były zajęte. Obok pomocnika biurowego przy pierwszym stanowisku znajdowały się otwarte kartony i częściowo wypakowany sprzęt. Podłoga była mocno zabrudzona a fotel dla klienta oczekującego mocno przetarty. Gabloty ekspozycyjne zawierały aktualne ulotki, plakaty ale w miejscu atrap telefonów były puste miejsca oraz opisy. Jedna gablota nie miała podświetlenia. Po zakończonej obsłudze przy drugim stanowisku, zostałem zaproszony przez sprzedawcę. Sprzedawca na siedząco przywitał mnie słowami "dzień dobry", zapytał o cel wizyty i od razu przeszedł do prezentacji produktu. Została mi przedstawiona oferta na abonament telefoniczny z przeniesieniem numeru, zaproponowano mi również zakup sprzętu ( telefon samsung A33 ) na 36 rat doliczanych do rachunku telefonicznego - na start 0 zł ( oferta z ulotki ). Sprzedawca po przedstawieniu oferty nie zaproponował podpisania umowy w dniu dzisiejszym, wręczył mi tylko ulotkę na której zaznaczył długopisem elementy oferty oraz pobrał LEAD i dodał swoją wizytówkę. Nie zaproponowano mi dodatkowych usług ( internet mobilny, internet stacjonarny, telewizja satelitarna, telewizja kablowa). Na pożegnanie sprzedawca wstał.