Opinia użytkownika: Klient_CFQqY
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: Sala na której jest prowadzona sprzedaż aut osobowych jest czysta, uporządkowana, dobrze oświetlona znajdują się na niej aktualne materiały marketingowe ( ulotki, katalogi ) oraz pojazdy ekspozycyjne we wzorowym stanie ( bez smug i odcisków palców na szybach/karoserii ). Każde stanowisko obsługi klienta jest zaopatrzone w indywidualne wizytówki sprzedawców. Pracownicy są ubrani zgodnie ze standardem w koszule firmowe. Po wejściu do placówki zostałem przywitany przez sprzedawcę, który nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i pierwszy mnie przywitał. Od razu zostałem zapytany o cel wizyty, sprzedawca przeszedł do badania potrzeb. Na początku rozmowy padły 3 pytania: - jakiego auta Pan szuka - kto będzie jeździł tym autem - gdzie głównie będzie się Pan poruszał nowo zakupionym pojazdem Po wstępnym określeniu i wybraniu modelu zapytano mnie o to czy będzie to zakup prywatny czy do firmy. Zaraz po tym zaproponowano mi jazdę testową po okazaniu do wglądu uprawnień do kierowania pojazdami osobowymi. Po jeździe testowej przedstawiono mi szczegółową ofertę cenową oraz propozycję finansowania w PSA Finance oraz zaproponowano mi zakup dodatkowych usług ( takich jak przedłużona gwarancja, oraz pakiet darmowych przeglądów ). Po zakończonej rozmowie handlowej sprzedawca pobrał LEAD - poprosił o pozostawienie aktualnych danych kontaktowych i zapytał kiedy może się ze mną skontaktować aby ewentualnie odpowiedzieć na dodatkowe pytania i sfinalizować zakup. Została mi wręczona teczka z katalogiem danego modelu, wydrukowaną kalkulacją finansową oraz wizytówką sprzedawcy. W rozmowie handlowej nie zostałem zapytany o to jakim autem jeżdżę dotychczas oraz czy byłem już klientem marek z grupy PSA, nie zaproponowano mi także reklamowanego leasingu konsumenckiego oraz promocyjnego pakietu dealerskiego ubezpieczeń, który znajduje się na drugiej stronie ulotki. W zasadzie sprzedawca całkowicie pominął kwestię ubezpieczenia pojazdu.