czystość wewnątrz placówki bez uwag , mała liczba kas 2 duża ilość klientów , głośna rozmowa doradcy banku/ oferujący dany produkt/ z klientem , brak poufności rozmowy , ciasnota w pomieszczeniu , pracownicy schludnie wyglądający.
czystość w sklepie bez uwag , artykuły spożywcze na półkach są po przekładane i ceny są różne jest potrzeba sprawdzać je na czytniku ,informacje o promocjach wiszące przy artykułach nie aktualne /nap. papier/którego dana promocja już nie dotyczy bo się skończył i zapomniano kartkę ściągnąć -tłumaczenie kasjerki /cena wyższa przy płaceniu/ , obsługa schludnie wyglądająca przy kasach duże kolejki i potrzeba prosić dodatkową osobę do pustej kasy .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.