W sklepie często jest brudna podłoga i porozrzucane pudełka. Poza tym mam wrażenie, że obsługa nie kontroluje w czasach covid- 19, ile klientów wchodzi i nie dba o reżim sanitarny. Brakuje towarów, a to co jest, jest poukładane bez żadnego zastanowienia.
Nie podoba mi się ten sklep. Brakuje towaru. Praktycznie w ogóle nie ma produktów z gazetki promocyjnej, np. różnych garnków czy innych reklamowanych w gazetkach dodatków i akcesoriów. Poza tym ciasne alejki nie zachęcają do zakupów, gdy jest tam sporo ludzi. Po prostu nie ma miejsca wtedy. Zwykle są długie kolejki i z trudem pracownicy otwierają kolejne kasy.
Bardzo polecam! Świeże bułki, chleby, ciasta, kanapki. Można usiąść i zjeść na miejscu coś słodkiego i napić się kawy. Miła obsługa. Wszystko posprzątane i zadbane. Naprawdę super!
W nowym sklepie w Sulmierzycach wszystko jest jak należy. Produkty są świeże, na półkach czysto, posprzątane, miła obsługa, a co najważniejsze jest duży wybór!
Niestety w pajęczańskim oddziale PKO BP trzeba długo czekać. Kolejki się nie kończą i trudno jest w szybki sposób załatwić proste sprawy. Ponadto obsługa banku niezbyt pozytywnie nastawiona do ludzi. Jednak zdarzają się osoby, które w sposób rzetelny podchodzą do klienta i w jasny sposób informują go o wątpliwych kwestiach oraz wyczerpująco odpowiadają na pytania.
Duży wybór produktów, zarówno artykułów spożywczych, jak i artykułów higienicznych czy innych artykułów, np. kubków, dodatków kuchennych. Sklep czysty, mnóstwo miejsca.
W dobie koronawirusa obsługa nie zwraca jednak szczególnej uwagi na maseczki czy inne środki bezpieczeństwa. Dotyczy to klientów oraz samych pracowników sklepu. Ponadto nie ma podstawowego "dzień dobry" czy "do widzenia".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.