Zakup butów w salonie Ryłko to prawdziwa przyjemność. Personel bardzo kompetentny. Potrafią świetnie dobrać buty. Jeśli nie ma rozmiaru lub koloru, można zamówić (bez kosztów) na adres domowy, odpowiednią parę. Sprzedawcy uśmiechnięci i bardzo uprzejmi.
W tym sklepie nie można liczyć na pomoc sprzedawcy. Samemu trzeba radzić sobie z odszukaniem odpowiedniego rozmiaru, bo zapytany o to pracownik odpowiada "jeśli nie ma na półce, to widocznie nie ma". Kontakt ze sprzedawcą jest tylko w momencie wejścia do sklepu: skinienie głową oraz ewentualnie podczas płatności. W podobnych sklepach sprzedawcy podchodzą chociaż na chwilę do zauważonego klienta i mówią, że są do dyspozycji. Sklep Deichmann przeznaczony jest wyłącznie dla klientów, którzy konkretnie wiedzą czego potrzebują i nie lubią, żeby ktoś ich przekonywał lub wywierał presję. Pracownicy wprawdzie są uprzejmi, jednak ich odpowiedzi na zadane przez klienta pytania są lakoniczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.