PGE Oddział Łowicz:
Przy każdej usterce(brak prądu), które zdarzają się bardzo często podejmowałem próby kontaktu telefonicznego. Niestety każda była zakończona porażką.
Miła obsługa, bezproblemowo można znaleźć wszystkie produkty na półkach. Sprawna obsługa klienta. Sklep czysty. Został zaproponowany hot-dog oraz kawa. Obsługa pyta o aplikację żabki.
Miła i rzeczowa obsługa. Placówka przestrzega procedur covidowych(limit osób). Obsługa przebiegła prawidłowo - sprawa została załatwiona. Czas oczekiwania do zaakceptowania, natomiast można usprawnić obsługę - czynne było tylko jedno stanowisko. Obsługa wstaje do powitania klienta, poprawnie zarządza kolejką.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.