Do sklepu poszłam razem z chłopakiem szukając dla niego spodni jeansowych. Nie znaliśmy jego dokładnego rozmiaru, w czym pomogła nam Pani ekspedientka. Pokazała nam kilka modeli w różnych kolorach. Zdecydowaliśmy się na jeden z nich. Pani podczas przymierzania dopytywała się czy wszystko w porządku. Zapytała także mnie czy potrzebuję nowych spodni. Zakup przeszedł bardzo sprawnie. Podczas płacenia zaproponowała nam także zakup bokserek w dobrej jakości. Asortyment sklepu być może nie był bogaty, zwłaszcza patrząc pod względem różnorodności krojów spodni, natomiast obsługa zdecydowanie na plus.
Do sklepu poszłam razem z chłopakiem szukając dla niego spodni jeansowych. Nie znaliśmy jego dokładnego rozmiaru, w czym pomogła nam Pani ekspedientka. Pokazała nam kilka modeli w różnych kolorach. Zdecydowaliśmy się na jeden z nich. Pani podczas przymierzania dopytywała się czy wszystko w porządku. Zapytała także mnie czy potrzebuję nowych spodni. Zakup przeszedł bardzo sprawnie. Podczas płacenia zaproponowała nam także zakup bokserek w dobrej jakości.
Asortyment sklepu być może nie był bogaty, zwłaszcza patrząc pod względem różnorodności krojów spodni, natomiast obsługa zdecydowanie na plus.
W sklepie byłam w sobotę 20.11.2021r. Chciałam zakupić wieszak na ubrania i jestem bardzo zawiedziona. Wieszak ten jest jednym z popularniejszych produktów i jestem zaskoczona jak słabo zaopatrzony jest sklep w ten produkt. Godzinę przed wejściem do sklepu sprawdzałam na stronie internetowej dostępność, aby nie jechać do sklepu na marne. Niestety kiedy dotarłam do placówki wszystkie wieszaki były już wyprzedane. Pochwalić jednak muszę pracowników, którzy wykazali się bardzo miłym podejściem i profesjonalizmem. Podczas szukania wieszaka podeszłam do Pana przy stoisku na magazynach. Z uśmiechem poinformował mnie o najnowszej dostawie i kiedy najlepiej przyjechać do sklepu, abym mogła produkt zakupić. Na końcu wizyty w IKEA poszłam do stoisk z hot-dogami. Panie mimo ogromnego ruchu wydawały posiłki bardzo szybko. Zachowały także zimną krew, gdy klienta która stała przede mną w kolejce zachowała się wobec nich bardzo opryskliwie. Po wydaniu mojego zamówienia życzyły mi smacznego.
W sobotę 20.11.2021r. razem z tatą poszukiwaliśmy dla Niego koszuli. Pani ekspedientka powitała nas i zapytała czy w czymś pomóc, jednak bez większego entuzjazmu. Po wskazaniu konkretnego modelu koszuli, który nas interesuje stwierdziła, że "na Pana ten model na pewno nie będzie pasować", gdyż był w kroju super slim. Chcieliśmy jednak ją przymierzyć, więc Pani rozłożyła koszulę do przymiarki. Kiedy stwierdziliśmy, że krój rzeczywiście nie odpowiada, Pani zaczęła przekonywać, że ta koszula przecież powinna tak leżeć. Robiła to jednak w niemiły sposób, mówiąc do nas jakby uważała nas za "mniej inteligentnych". Kiedy zwróciłam uwagę, że rękawy w koszuli są zbyt szerokie ekspedientka zakwestionowała moje słowa mówiąc "to jest taki dopasowany model, super slim, te rękawy są takie luźne. Tak to powinno wyglądać". Byłam zmieszania czy w końcu ten model ma być super slim czy luźny. Poczułam się wtedy jakby ktoś chciał mi na siłę wcisnąć produkt, który jest zupełnie niedopasowany. Nie zdecydowaliśmy się na tę koszulę. Wybraliśmy inną, w innym kroju. Podczas płacenia, gdy chcieliśmy użyć karty stałego klienta, aby zdobyć punkty, Pani powiedziała że teraz już za późno by to zrobić, ale tak na prawdę nie opłaca się to, gdyż żeby zdobyć te 200 zł na zakupy trzeba by w ciągu roku wydać 25000 zł w sklepie. Jest to być może pomocna rada dla klienta, jednak sądzę, że niezbyt dobra dla samej firmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.