Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_4Usb

Dotycząca firmy: VISTULA

Treść opinii: W sobotę 20.11.2021r. razem z tatą poszukiwaliśmy dla Niego koszuli. Pani ekspedientka powitała nas i zapytała czy w czymś pomóc, jednak bez większego entuzjazmu. Po wskazaniu konkretnego modelu koszuli, który nas interesuje stwierdziła, że "na Pana ten model na pewno nie będzie pasować", gdyż był w kroju super slim. Chcieliśmy jednak ją przymierzyć, więc Pani rozłożyła koszulę do przymiarki. Kiedy stwierdziliśmy, że krój rzeczywiście nie odpowiada, Pani zaczęła przekonywać, że ta koszula przecież powinna tak leżeć. Robiła to jednak w niemiły sposób, mówiąc do nas jakby uważała nas za "mniej inteligentnych". Kiedy zwróciłam uwagę, że rękawy w koszuli są zbyt szerokie ekspedientka zakwestionowała moje słowa mówiąc "to jest taki dopasowany model, super slim, te rękawy są takie luźne. Tak to powinno wyglądać". Byłam zmieszania czy w końcu ten model ma być super slim czy luźny. Poczułam się wtedy jakby ktoś chciał mi na siłę wcisnąć produkt, który jest zupełnie niedopasowany. Nie zdecydowaliśmy się na tę koszulę. Wybraliśmy inną, w innym kroju. Podczas płacenia, gdy chcieliśmy użyć karty stałego klienta, aby zdobyć punkty, Pani powiedziała że teraz już za późno by to zrobić, ale tak na prawdę nie opłaca się to, gdyż żeby zdobyć te 200 zł na zakupy trzeba by w ciągu roku wydać 25000 zł w sklepie. Jest to być może pomocna rada dla klienta, jednak sądzę, że niezbyt dobra dla samej firmy.