Opinie użytkownika (14)

Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem Galerii E Leclerc i z przyjemnością obserwuję, jak wspaniale zostało wykorzystane jedno z pomieszczeń, jakim jest miejsce zabaw dla dzieci, mieszczące się na 1 piętrze Galerii. Uważam, że to miejscu jest bardzo przyjazne dla kobiet w ciąży i dzieci, a w szczególności dla dzieci. Jest to szalenie wygodna rodzinna sprawa z korzyścią dla obu stron. Rodzice w spokoju mogą skupić się na potrzebach zakupowych, usługach do zrealizowania w obszarze Galerii. Jednocześnie rodzice mają zapewnienie, że dzieci znajdują się pod opieką przeszkolonych animatorów. Dzieci natomiast spędzają bardzo miło i rekreacyjnie czas z dziećmi w różnym wieku, co dobrze wpływa na ich kontakty społeczne, gdyż przy okazji zabawy, jednocześnie integrują się z innymi. Dodatkowo, dzięki różnorodnym zabawom, jakie organizują animatorzy, dzieci są jednocześnie edukowane. Tym samym, rodzice, jak i ich dzieci wychodzą z Galerii w pełni zadowoleni, co oznacza, że wyjście z dziećmi do Galerii nie będzie już martwiło rodziców i tym chętniej wrócą tam ponownie.

Klient_3city

29.04.2016

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (0)
Wraz z małżonkiem...
Wraz z małżonkiem i małą grupą znajomych byłam na imprezie kończącej karnawał. Jedzenie (w cenie), które podawano w porządku, ciepłe, dostawiane na czas, muzyka w porządku, super zespół, alkohol i napoje przynosiliśmy swoje. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie rażące zachowanie personelu pod koniec imprezy..otóż-wszyscy odeszliśmy od stołu, aby potańczyć (BYŁO OK 40/50 min DO KOŃCA IMPREZY), wszystkie rzeczy prywatne pozostały,na naszych miejscach; na krzesłach, kilka butelek alkoholu i napoje(zarówno alkohole, jak i napoje w butelkach były pełne + niepełne+ jeszcze nieotwarte; łącznie kilka butelek alko i kilka napojów), a gdy wróciliśmy z parkietu, okazało się, że wszystkie płyny zniknęły!?! Panie kelnerki, nie wiedzieć czemu, zabrały wszystko, za co sami zapłaciliśmy, co sami przynieśliśmy. Nie wykłócaliśmy się o te kilka butelek, bo byliśmy w szoku, jak tak można postąpić, jak można okradać własnych klientów?!?? Takie sytuacje są NIEDOPUSZCZALNE w tego rodzaju lokalach. WSTYD! Absolutnie nie polecam organizowania imprez w tym lokalu, moja noga, jak i moich znajomych zdecydowanie więcej tam nie postanie. Można by rzec, że nazwa lokalu zobowiązuje...Na pewno NIE()ZAPOM(I)N(AJK)Ę...szkoda tylko,ze w negatywnym zabarwieniu.

Klient_3city

01.03.2016

Niezapominajka

Placówka

Grudziądz, Świerkocin 49 C

Nie zgadzam się (0)
atmosfera już od...
atmosfera już od wejścia przyjemna, panowie ochroniarze zachowują się odpowiednio, barmanki bardzo miłe, kelnerki również, 4 bary do wyboru, dwie sale, na każdej inny rodzaj muzyki,właściwie jedyny minus to mały wybór rodzajów piwa i brak piw o pojemności 0,5l .

Klient_3city

13.11.2015

MC Blue Star

Placówka

Dzierżążno, Kartuska 10

Nie zgadzam się (1)
widok z XI...
widok z XI piętra jest niesamowity, obsługa pozytywna, miła, czas oczekiwania na dania adekwatny do ilości gości w restauracji, jedzenie pyszne, dostępność dań z karty kompletna, bardzo polecam odwiedzenie tej restauracji, która nadaje się również na imprezy masowe, są oddzielne sale, świetnie zaaranżowane.

Klient_3city

13.11.2015

Panorama

Placówka

Gdańsk, Wały Piastowskie 1

Nie zgadzam się (0)
barmani w porządku,...
barmani w porządku, mili, sympatyczni, szatnia ok, ochrona nie jest agresywna bez powodu, muzyka najlepsza w czwartki i piątki, polecam bardzo, bardzo!

Klient_3city

27.10.2015

Klub Parlament

Placówka

Gdańsk, Świętego Ducha 2

Nie zgadzam się (0)
obsługa barmańska na...
obsługa barmańska na właściwym poziomie, na bieżąco zbierane puste szkło, bardzo klimatyczne miejsce, szkoda tylko, że tak krótko jest otwarty ten pub, chciałoby się dłużej tam być :)

Klient_3city

27.10.2015

Szafa

Placówka

Gdańsk, Podmurze 2

Nie zgadzam się (0)
miła i pomocna...
miła i pomocna obsługa kasowa, jak i pań z działów niesamoobsługowych. Jestem tam częstym klientem, a nie spotkałam się nigdy z pustymi kartonami po towarach na przejściu między regałami, bardzo miło, przyjemnie, przejrzyście, zachęcam do zakupów.

Klient_3city

08.10.2015

Carrefour Express

Placówka

Gdańsk, Cygańska Góra 3F

Nie zgadzam się (0)
personel dość nieprzyjemny,...
personel dość nieprzyjemny, nie budzący sympatii, pyskujący do klienta bezpodstawnie, niska kultura osobista, gdyby w pobliżu był inny fresh z milszą obsługą, omijałabym szerokim łukiem. za każdym razem <blisko pracuje, więc bywam tak częstym gościem> jest jakaś nieprzyjemna sytuacja, która dotyczy bezpośrednio mnie, albo jestem jej świadkiem. Ostatnio Pani na moją prośbę o sos do robionego na ciepło panini-odburknęła, że nie daje się sosu <w innych freshm. nie miałam problemu o uzyskanie sosu do panini czy dwóch do hot-doga>, dodatkowo strasznie się oburzyła i obrzuciła okrutnym spojrzeniem, gdy zamiast jednej serwetki do hot-doga wzięłam kilka <są tak cienkie, że ciężko tutaj o jakieś rozsądne wyliczenie;) > mega dziwnie czuję się w tym miejscu za każdym razem, zdecydowanie nie polecam.

Klient_3city

08.10.2015

Freshmarket

Placówka

Gdańsk, Wielkie Młyny 16

Nie zgadzam się (0)
panie pomocne, miłe,...
panie pomocne, miłe, jednak zbyt szybko "atakują" klienta, praktycznie od wejścia, nie dając mu możliwość zapoznania się z towarem. przy kasach również zadają zbyt dużo pytań zachęcających do kupna czegoś dodatkowego. jedna rzecz w promocji do zaproponowania jest ok, ale jeśli klient mówi raz zirytowany stanowcze "nie", to sprzedawca powinien to zauważyć i zrozumieć i dalej nie zachęcać :) dodatkowo panowie ochroniarze drażnią i wprowadzają niekomfortową sytuację, chodząc -wręcz śledząc klienta. ja osobiście czuję się osaczona takim zachowaniem i szybciej ze sklepu wychodzę, niż weszłam. bywam w różnych sklepach Orsay i zauważyłam, że we większości jest ta sama tendencja z ochroną, szkoda.Ja rozumiem, że są od unikania ewentualnych kradzieży, ale powinni zachowywać się tak, żeby klienci nie poczuli się niekomfortowo.

Klient_3city

08.10.2015

Orsay

Placówka

Gdańsk, CH Madison ul. Rajska 10

Nie zgadzam się (0)
wg mnie przez...
wg mnie przez całą dobę <bywam o różnych porach dnia i nocy> ilość otwartych kas nie jest dostosowana do natężenia klientów. Do tego trafiłam akurat na jakieś przemeblowanie i w kilku przedziałach nie było w ogóle towaru na półkach; ja rozumiem,że ten market jest całodobowy, więc nie można zrobić feng-shui po zamknięciu, ale można robić wtedy, gdy regułą jest mała ilość klientów, czyli godziny nocne. A mnie spotkała ta sytuacja w godz. między 20 a 21. proponuję to zmienić

Klient_3city

08.10.2015

Tesco

Placówka

Gdańsk, Cienista 30

Nie zgadzam się (0)
szalenie przyjemna i...
szalenie przyjemna i sprawna obsługa. Panie bardzo miłe, cierpliwe <jestem dość wybrednym klientem>, życzyły miłego dnia po każdorazowym zakupie, do tego wyroby przepyszne, akurat kupowałam tor na 50-te urodziny dla członka mojej rodziny.

Klient_3city

08.10.2015

Cukiernia Czernis

Placówka

Gdańsk, Chałubińskiego 27 B

Nie zgadzam się (1)
dodzwoniłam się zaskakująco...
dodzwoniłam się zaskakująco szybko, pani była bardzo uprzejma, spokojna i kulturalna, szybko naprowadziła mnie na rozwiązanie problemu, uważam że według prawidłowego schematu.płynnie wyjaśniła się sprawa <kwestia odblokowania karty SIM modemu, który należał do mojego ojca, ale znałam hasło klienta>

Klient_3city

08.10.2015

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
personel podczas obsługi...
personel podczas obsługi kasowej rozpraszał się i rozmawiał przy klientach na dość niewygodne i niepoprawne tematy, prywatne kwestie, stosunkowo niesmaczne, brak zainteresowania klientem, poczułam się ignorowana

Klient_3city

23.09.2015

Biedronka

Placówka

Poznań, Osiedle Zwycięstwa 110

Nie zgadzam się (0)
byłam dwa razy...
byłam dwa razy w tej samej sprawie, dzień po dniu; jednego dnia obsługiwała mnie pani, którą potem druga musiała poprawiać, ponieważ ta pierwsza nie wykonała ważnego działania, jakie powinno towarzyszyć zmianie rodzaju konta, czyli przesłanie mi nowej karty debetowej. ta pierwsza pani nie szanowała prywatności swojego klienta, ponieważ przekazała informację o moich działaniach w tym banku <co powinno być poufne>mojej siostrze, która również jest klientką tego banku. nie spodobało mi się to, ponieważ uważam, że dysponowanie swoim rachunkiem leży wyłącznie w mojej gestii i liczę na takie zachowanie pracowników banku, które pozwoli mi zaufać im na tyle, żeby powierzyć im obrót moimi prywatnymi funduszami.

Klient_3city

23.09.2015

Alior Bank

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi