Opinia użytkownika: Klient_3city
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: panie pomocne, miłe, jednak zbyt szybko "atakują" klienta, praktycznie od wejścia, nie dając mu możliwość zapoznania się z towarem. przy kasach również zadają zbyt dużo pytań zachęcających do kupna czegoś dodatkowego. jedna rzecz w promocji do zaproponowania jest ok, ale jeśli klient mówi raz zirytowany stanowcze "nie", to sprzedawca powinien to zauważyć i zrozumieć i dalej nie zachęcać :) dodatkowo panowie ochroniarze drażnią i wprowadzają niekomfortową sytuację, chodząc -wręcz śledząc klienta. ja osobiście czuję się osaczona takim zachowaniem i szybciej ze sklepu wychodzę, niż weszłam. bywam w różnych sklepach Orsay i zauważyłam, że we większości jest ta sama tendencja z ochroną, szkoda.Ja rozumiem, że są od unikania ewentualnych kradzieży, ale powinni zachowywać się tak, żeby klienci nie poczuli się niekomfortowo.