Opinie użytkownika (2)

Placówka w centrum...
Placówka w centrum handlowym, wizyta po rozmowie telefonicznej z doradcą, który zaprezentował wstępnie nową ofertę. Wygląd placówki typowy dla obiektów tego typu. Pierwszy problem, to obecność tylko jednego doradcy, w porze dużego natężenia aktywności klientów i długi czas oczekiwania na obsługę. Kolejny problem to mało czytelne omówienie przez doradcę oferty - operował żargonem, który dla klienta bywa niezrozumiały, trzeba dopytywać o wiele aspektów oferty, by zrozumieć co faktycznie zawiera i jaki jest ostateczny koszt, przy łączeniu usług. Wrażenie, że chce wcisnąć klientowi sprzęt o słabszych parametrach, gdybym wcześniej nie doczytał na stronie operatora, co wchodzi w grę, nie wiedziałbym o co pytać. Bardzo negatywny odbiór sytuacji, gdy doradca w salonie nie może sfinalizować umowy, w sytuacji gdy telefon inicjujący był wykonany przez innego, który nie jest obecny. To nie mój problem jak się rozliczają, tracę czas, gdy podczas jednego spotkania nie mogę doprowadzić sprawy do końca. Ostatecznie umowa nie została podpisana, właściwy doradca miał się skontaktować telefonicznie, by uzgodnić ostateczny kształt umowy i umówić się na jej podpisanie, co nie nastąpiło.

Klient_307qE

23.04.2025

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dwie wizyty w...
Dwie wizyty w małej placówce związane z rozwiązaniem umowy. Sama placówka standardowa, utrzymana w czystości, z przejrzyście zaprezentowaną ofertą. Obsługa uprzejma i pomocna; podczas pierwszej wizyty wniosek o rozwiązanie umowy, rozmowa rzeczowa, bez nachalnych prób zatrzymania klienta, w konfrontacji z ofertą, której nie byli w stanie przebić. Nie było również wrażenia, iż doradca czuje urazę, co czasem się zdarza. Podczas drugiej wizyty sprawna pomoc, w sytuacji, gdy przysłany przez operatora link do zwrotu nie działał. Oprócz aktywacji nowego linka, doradca zaproponował pomoc przy spakowaniu paczki ze zwracanym sprzętem. Wrażenie pozytywne, w sytuacji zakończenia umowy z obecnym operatorem, rozważę, wizytę w tym punkcie w poszukiwaniu nowej oferty.

Klient_307qE

23.04.2025

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)