Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_307qE

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Placówka w centrum handlowym, wizyta po rozmowie telefonicznej z doradcą, który zaprezentował wstępnie nową ofertę. Wygląd placówki typowy dla obiektów tego typu. Pierwszy problem, to obecność tylko jednego doradcy, w porze dużego natężenia aktywności klientów i długi czas oczekiwania na obsługę. Kolejny problem to mało czytelne omówienie przez doradcę oferty - operował żargonem, który dla klienta bywa niezrozumiały, trzeba dopytywać o wiele aspektów oferty, by zrozumieć co faktycznie zawiera i jaki jest ostateczny koszt, przy łączeniu usług. Wrażenie, że chce wcisnąć klientowi sprzęt o słabszych parametrach, gdybym wcześniej nie doczytał na stronie operatora, co wchodzi w grę, nie wiedziałbym o co pytać. Bardzo negatywny odbiór sytuacji, gdy doradca w salonie nie może sfinalizować umowy, w sytuacji gdy telefon inicjujący był wykonany przez innego, który nie jest obecny. To nie mój problem jak się rozliczają, tracę czas, gdy podczas jednego spotkania nie mogę doprowadzić sprawy do końca. Ostatecznie umowa nie została podpisana, właściwy doradca miał się skontaktować telefonicznie, by uzgodnić ostateczny kształt umowy i umówić się na jej podpisanie, co nie nastąpiło.