Opinia użytkownika: Klient_307qE
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Dwie wizyty w małej placówce związane z rozwiązaniem umowy. Sama placówka standardowa, utrzymana w czystości, z przejrzyście zaprezentowaną ofertą. Obsługa uprzejma i pomocna; podczas pierwszej wizyty wniosek o rozwiązanie umowy, rozmowa rzeczowa, bez nachalnych prób zatrzymania klienta, w konfrontacji z ofertą, której nie byli w stanie przebić. Nie było również wrażenia, iż doradca czuje urazę, co czasem się zdarza. Podczas drugiej wizyty sprawna pomoc, w sytuacji, gdy przysłany przez operatora link do zwrotu nie działał. Oprócz aktywacji nowego linka, doradca zaproponował pomoc przy spakowaniu paczki ze zwracanym sprzętem. Wrażenie pozytywne, w sytuacji zakończenia umowy z obecnym operatorem, rozważę, wizytę w tym punkcie w poszukiwaniu nowej oferty.